یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

من برگشتممممم

سلام دوستای خوبم ، ننوشتن خیلی برام سخت بود و هر روز وسوسه میشدم بازم بیام بنویسم، تا امروز تحمل کردم و تصمیم این شد که سکوت رو بشکنم و بنویسم.

زندگیم هم این روزا آروم هست و تقریبا آتش بس هست و مثل همیشه همسر تا زمانی که آشتی هست سرویس زیاد میده به من ولی اگه عصبانیش کنم کوه آتشفشان میشه. 

البته قهرمون دو روز طول کشید و طبق معمول همیشه همسر یه بلایی سر خودش آورد که من دلم ریش بشه و این بار انگشت دستش رو تاروی استخون بریده بود .

امروز روز تمیزکاری بود همه جا رو حسابی برق انداختم بعدش هم موهام رو رنگ کردم.من رنگ کردن رو دوست ندارم ولی چیکار کنم که از 21 سالگی من طفلکی موهام در حال سفید شدن هست و الان اگه رنگ نکنم، مامان غصه میخوره که چرا موهات سفید شده؟؟؟ 

امروز همسر میگه کاش موهات رو رنگ نمیکردی این رنگا شیمیایی هست، میگم اگه تو قول بدی هر چی من گفتم بگی چشم و هر کاری کردم تشویقم کنی و باهات دعوا کردم سرتو بندازی پایین و بعدش بیای عذرخواهی کنی منم دیگه غصه نمیخورم و موهام سفید نمیشه.

میگه: عزیزم حالا که فکر میکنم چقد خوبه هر روز موهات رو رنگ کنی

من تا 35 سالگی تصمیم اینه که موهام رو فقط تیره باشه نمیخام بلوند کنم پس آرایشگر محترم و خانوم همسایه دست از سر من بردارید مرسی اه ه ه ه ه

راستی بچه ها من زیاد ماسک استفاده میکنم از این به بعد هر دفه یه ماسک که خودم ازش راضی بودم میزارم.

اگه میخاین پوستتون شفاف بشه و اگه لک یا کک و مک دارین کمرنگ بشه عصاره شیرین بیان که بهش قره مهک هم میگن رو به اندازه یه بند انگشت جدا کنین بعد یه قاشق گلاب روش بریزین و بزارید نرم بشه و بزنید به پوستتون و بعد از نیم ساعت بشورین راستش من دفه اول که زدم شگفت زده شدم. حتی همسر اومد خونه گفت ماسک جدید زدی؟ 

حتما امتحان کنید ممکنه پوستتون رو خشک بکنه پس اگه پوست خشکی دارید شب آبرسان استفاده کنین.


نظرات 6 + ارسال نظر
خورشید سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 01:10 http://khorshidd.blogsky.com

خب خدا را شکر که خوبی
و این که مینویسی خیلی خوبه
عزیزم قوی باش تازه اول راهی قراره مامان بشی

فدات بشم عزیزم
سعی میکنم قوی باشم ولی بعضی وقتا دیگه کم میارم.

فرانک سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 01:04 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

همیشه بخندی عزیزم...
دوست داررم

منم دوست دارم عزییییییییزم

غزل سپید دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت 23:58

خب من وقتی رسیدم که قضیه تموم شده.امیدوارم این مسائل کمتر تکرار بشن.ریشه ای موضوع رو حل کنین که مجبور نشید این جور موقعیتی رو تجربه کنید.برات لبخند ارزو میکنم.
چه خوبه که به فکر پوستت هستی.مدتی میشه ماسک نزدم.همیشه جوانه گندم و ماست میزدم.خوب بود.
باز هم از تجربه هات بگو لطفا

غزل جون منم دوست دارم حل بشه اما همسرم دلش نمیخاد بعد از آشتی درمورد دعوا صحبت کنه.
من ماسک های زیادی امتحان کردم حتما اونایی که راضی بودم میگم

سپیده دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت 22:27

سلام،ببخشید این ماسک رو چند بار در هفته استفاده میکنید؟

سلام عزیزم هفته ای 3 بار کافیه

فرانک دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت 17:30 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

سلام دوست خوب و مهربونم....
دفعه دیگه باهمسر قهر میکنی سر ما خالی نکنی دیگه نیای هاااا
دلم تنگ شده بود واسه نوشته هات که ساده و بیریاست عزیزم....
حتما حتما ماسکهایی که استفاده میکنی و خوبه رو بزار

وای فرانک جون کلی خندیدم
مرسی که هستی عزیزم
این ماسکی که گذاشتم امتحان کن اگه به پوستت بیاد....عاشقش میشی

هدیه یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 17:28 http://madamkameliya.blogsky.com

ای جاااانم
خدا رو شکر که الان خوبی
این آقایون که ماشالله روشون روو نیست، سنگ پای قزوینه
کار خوبی می کنی که موهاتو تیره نگه می داری فعلا
واسه ماسک هم ایده ی فوق العادیه، منم گاهی استفاده می کنم... این ماسک رو هم خیلی تعریفشو شنیدم پس میرم دنبالش
ممنونم عزیزم

قربونت برم عزیزم
آره مردا همیشه حق با خودشون هست
وقتی رنگ روشن کنی دائم باید آرایش کنم سنم رو زیاد نشون میده
این ماسک رو امتحان کن خیلی عالیه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.