یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

من می نویسم

سلام دوستای خوبم ممنون که به یادم بودین.

از چهارشنبه تا الان اتفاقای ناخوشایندی افتاد که ترجیح میدم رمزی بنویسم  و رمز هم فقط به دوستای وبلاگیم میدم.

اعتراف میکنم نوشتنش آزارم میده .

همسر فهمیده وبلاگ دارم و بهم گفته دیگه ننویس اما اینجا تنها جایی هست که حرفایی که نمیشه هیچ جا گفت رو نوشت.سعی میکنم راضیش کنم که گیر نده دیگه. باید یه کم مسائل امنیتی هم رعایت کنم.

الان حالم کمی بهتر هست به زودی مینویسم.

نظرات 5 + ارسال نظر
خاموش چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 11:17

عزیزم مرسی از لطفت ایمیلمو گذاشتم چون وبلاگ ندارم ولی وبلاگ خونم .بازم هرطور صلاح میدونین.

عزیزجان براتون فرستادم

خاموش چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 08:58

عزیزم من که همیشه خاموش میخوندمتون چیکار کنم؟یخدا نه می شناسمتون نه چیزی. کاش یه فکری هم برای ما میکردین

عزیزم یه آدرس بزار برات رمز میفرستم

هدیه دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 12:23 http://madamkameliya.blogsky.com

عزیییزدلم
هر طوری که فکر می کنی به صلاحته انجامش بده
آره می فهمم، وب تنها جاییه که می تونیم تووش خودمون رو تخلیه کنیم

قربونت برم عزیزم
دوست دارم بنویسم اینجا نباشه کجا برم؟

leyli دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 11:21

یادداشتای قبلیتون رمزگذاری شده...

بله بخاطر یه سری مسائل رمز گذاشتم

فرانک دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 11:19 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

وااای چه بددد....
همسر من هم نمیدونه وبلاگ دادم....
کلا از فضای مجازی خوشش نمیاد!!!!
چطوری فهمید؟

توی پست جدید نوشتم چطوری فهمیده
سعی کن خیلی محتاط باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.