یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

حال دل من

راهنمایی دوستای خوبم چشمم رو روی خیلی مسائل باز کرد و منو خیلی سرحال تر از قبل به زندگی برگردوندو الان حالم خیلی بهتر از قبل تر ها هست همون روزهایی که حس میکردم که به اندازه کافی جنگیده ام ولی شکست خوردم و باید تسلیم بشم و یه بازنده بیشتر نیستم.

الان فکر میکنم من هیچ وقت نباید تسلیم بشم حتی توی تاریک ترین لحظات باید دنبال یه کورسوی امید بگردم.

چشمم رو باز کردم و دور و برم بهتر نگاه میکنم برای منی که اینقد ناامید بودم یه کم سخت هست ولی دارم با خود افسرده ام هم میجنگم.

داداش همین روزا دیگه از شرکت میره اصرار ما هم فایده ای نداره و میگه من خسته ام میخام برم استراحت کنم، چند وقتی که اینجا بود دائم غر میزد و بعضی وقتا واقعا عصبیم میکرد ولی لبخند میزدم تا یه وقت ناراحتش نکنم، بعد با خودم فکر کردم گفتم حالا این طفلکی فقط غر کارش به من میزنه. من که غر همه چیز به همسر میزنم اون چه حسی پیدا میکنه واسه همین سعی میکنم کمتر غر بزنم.

صبحا زودتر از قبل بیدار میشم سعیم این هست که برای نماز صبح بیدار بشم ولی سخته، امروز هم فقط یه گردگیری کوچیک داشتم بعدش هم قهوه دم کردم با شیرینی کشمشی که دیشب خریده بودم خوردم . من از همه چیز خونگیش بیشتر میپسندم شیرینی کشمشی که خودم درست میکنم معرکه میشه. 

ما در سال شاید یه بار سوسیس یا همبر از بیرون بخریم و از وقتی خودم توی خونه درست میکنم دیگه اصلا نمیخریم دیشب به همسر گفتم سوسیس بخریم چون قبلا عاشقش بودیم، وقتی درست کردم اصلا دیگه طعم قبل نداشت انگار پنبه میخوردیم. کیلویی 25 تومن با این پول خودم میتونم 3 کیلو سوسیس درست کنم.با یه طعم عالی


خیلی دلم میخاد معجزه شکر گزاری رو شروع کنم بیشتر به خاطر نزدیک شدن به خدا 

انشاالله حال دل همه خوب باشه و اینکه هیچکس حال دلمون رو خوب نمیکنه جز خودمون 

نظرات 4 + ارسال نظر
ایوا یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 17:57 http://mysecretdiary.blogsky.com

خدا را شکر که خوبی

ممنون ایوای عزیز و مهربونم

فرانک پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 ساعت 16:09 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

طرز تهیشو میزاری؟ با جزئیات

باشه عزیزم حتما

فرانک چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 15:59 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

افرین به گیسوی با انگیزه خودم....
ادم باید برای زندگیش تلاش کنه....
هیچکس بهتر از خودتم نمیدونه که ارزش داره یا نه.....
میدونم موفق میشی....
من و تو زود از کوره در میریم ولی بازهم برای زندگیمون ارزش قایلیمو براش میجنگیم...
امیدوارم روزهای خوبی پیش رو داشته باشی....
منم همبرگرخونگی میدرستم که عالی میشه ولی تابحال کالباس درست نکردم!!!
هربار اومدم بدرستم یه چیزش کم بود!!!
حوصله بیرون رفتن و خریدشم نداشتم....

من خیلی زود عصبی میشم متاسفانه...میخام یه مدت تمام تلاشم رو برای خوب بودن بکنم
من فقط سوسیس درست میکنم طعمش هم عالی میشه یه روز درست میکنم بعد تا یک ماه هر وقت حوصله شام درست کردن ندارم همون میشه شام

هدیه چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 12:17 http://madamkameliya.blogsky.com

منم طرفدار چیزای خونگی هستم البته اگه حوصله ش باشه ولی معرکه ست
پس دست به کار شو گیسو جان، یه قدم کوچیک حتی می تونه کلی حالتو خوب کنه، مطمئنم همسرت هم خوشحال میشه و قدم های بیشتری برمی داره
آدما به همین دلخوشی های کوچیک زنده ان
الهی که کنار هم خوشبخت تر از همیشه باشید

هدیه جون حالم خیلی بهتره مدام حرفاتون توی گوشم هست واقعا ممنونم
همسرم هم همش میگه دلم فقط به تو خوش هس زندگی آروم الانم مدیونتون هستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.