یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

آرامش

چند روز هست ننوشتم دلم هم تنگ شده بود، هر چی یادم اومد مینویسم ببخشید دیگه درهم برهم میشه.

داداشی عزیزم دیروز رفتش خونه تا یه کم استراحت کنه، حس میکنم نصفی از وجودم رو با خودش برده شب قبلش رفتم توی آشپزخونه و یواشکی گریه میکردم، خیلی به داداش عادت کرده بودم، همسر اومد دید دارم گریه میکنم اشکام رو پاک کرد و گفت ناراحتش نکن بزار با فکر آروم بره. دلم براش خیلی تنگ میشه امیدوارم هرجا باشه موفق باشه و دلش شاد فداش بشم.

پریروز عصر همسر خواب بود من رفتم دوش گرفتم بعدش ماسک زردچوبه گذاشتم و رفتم توی اتاق مهمون نشستم و دیدم همسر بیدار شد تصمیم گرفتم بترسونمش ، وسط اتاق نشستم و پشتم رو کردم به در اتاق همسر داشت دنبالم میگشت اومد توی اتاق گفت چطوری دختر؟؟ منم مثل فیلمای ترسناک آروم سرمو برگردوندم سمتش وای همسر بیچاره چنان ترسید تا شب من و همسر یادمون میومد کلی میخندیدیم همسر هم بهم لقب دیوانه داد، خدا ازم قبول کنه از این شاهکارها زیاد توی پرونده ام هست.

دیروز عصر چون تنها بودم همسر اصرار کرد باهاش برم بیرون، رفتیم و کاراش رو انجام داد بعدش هم برای من یه مقدار خوراکی خرید من توی ماشین روبروی آرایشگاه نشستم و همسر رفت آرایشگاه ، بعد اومدیم خونه و چایی دم کردم و باهم نشستیم کلی حرف زدیم، خداروشکر این روزا تمام تلاشم اینه که آرامش داشته باشم تا یه چیز بد میاد توی ذهنم صلوات میفرستم، آهنگای شاد فقط گوش میکنم و هیچ ترانه غمگینی زمزمه نمیکنم، آینده رو میسپارم به خدا و به این فکر میکنم که هر لحظه بهترین انتخاب داشته باشم. 

برای همتون یه دل آروم آرزو میکنم.

کلی نوشته بودم یه دفه پرید...روزتون پراز حس خوب

نظرات 3 + ارسال نظر
بهار چهارشنبه 15 شهریور 1396 ساعت 00:15 http://mbondar.com/landing2

چقدر حس خوبی داشت مطلبتون خیلی احساسم خوب شد
ممنون


یک دوره‌ی آموزشی فوق العاده درباره‌ی زندگی بهتر و رسیدن به آرزوها تهیه کردیم که فرم ثبت‌نامش در صفحه‌ی زیر هست:
http://mbondar.com/landing2/
اگر دوست داشتید می‌توانید ثبت نام کنید، ثبت نام در این دوره به صورت رایگان است

خورشید دوشنبه 13 شهریور 1396 ساعت 23:20 http://khorshidd.blogsky.com

عزیزم جای برادرت خالی نباشه
چقدر پستت پر از حرفای خوب بود
امیدوارم دلت همیشه شاد باشه

قربونت برم....تمام تلاشم اینه که آرامش پیدا کنم....امیدوارم توهم همیشه شاد باشی مهربونم

فرانک دوشنبه 13 شهریور 1396 ساعت 18:13 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

سلام گیسو جونم..
دلمون تنگ شده بود برات....
همسر دیگه به وبت کاری نداره؟
آفرین به تو....

سلام فرانک جونم...فدات بشم عزیزم
همسر هیچ وقت مجبورم نمیکنه کاری بکنم همیشه فقط یه بار میگه الانم دیگه چیزی نگفت درموردش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.