یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

سالگرد عشق

دوسال گذشت از روزی که من و همسر رفتیم زیر یک سقف، دوسال پیش همچین روزی عروسیمون بود همسر تک و تنها بدون هیچ کمکی تمام توانش رو به خرج داد تا همه چیز اونجوری بشه که من دوست دارم. همسر یه اعتقادات مذهبی خاصی داره میدونم که اگه بخاطر من نبود هیچ وقت عروسی نمیگرفت، ولی میگفت فقط به خاطر دل تو نمیخام چیزی توی دلت بمونه. من خیلی دلم میخاست توی عروسی با همسر برقصم و همسر هیچ وقت توی عمرش نرقصیده بود ولی به خاطر من توی اون شب رقصید. هر وقت فیلم عروسیمون میبینم و اون رقص با همسر فقط گریه ام میگیره. 

این دوسال باهمه بالا و پایین هاش گذشت و به 19 شهریور 96 رسید و بازم من حس میکنم هنوز همسر رو عاشقانه دوست دارم هنوز مثل روزای اول همسر هوامو داره هنوزم تلاشش این هست که خواسته های منو برآورده کنه، هنوز من منتظرم همسر برسه خونه هنوز من فقط کنار همسر آرومم هنوز هیچ چیز تکراری نشده. 

الان آرزوم این هست که خدا یه آرامش بزرگ بهمون هدیه بده و یکی از مشکلاتمون توی همین امسال انشاالله حل بشه.

الهی دل همه دوستای عزیزم که اینجا رو میخونن پراز عشق و آرامش بشه.

نظرات 4 + ارسال نظر
هدیه چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 12:38 http://madamkameliya.blogsky.com

ای جااااانم
سالگردتون مبارک عزیزدلم
الهی که اون مشکلی که میگی امسال حل میشه و بیشتر غرق خوشی و خوشبختی میشید
من که مطمئنم حل میشه و به زودی میای خبرشو بهمون میدی

فدات بشم عزیزم خیلی ممنون...انشاالله با دعای خیر شما حل بشه

مینا چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 10:28

عزیزم سالگرد ازدواجتون با تاخیر مبارک.
بهترینها نصیبتون بشه

ممنون عزیزدلم ...انشاالله خدا برای شما هم بهترینا رو رقم بزنه

فرانک یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 14:53 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

قدر همسر رو بدون عزیزم...
گرچه میدونم تو خیلی مهربونتر و بهتری.....

فدات بشم عزیزدلم تو لطف داری

خورشید یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 14:05 http://khorshidd.blogsky.com

عشقم با تموم وجود این مناسبت را بهت تبریک میگم
امیدوارم زندگیت پر از عشق و آرامش باشه
هر چه زودتر هم من بشم خاله نی نی ت
روی ماهت را میبوسم و خیلی دوست دارم عزیزم

قربونت برم خورشید عزیزم...ممنون ازت
منم روی ماهت رو میبوسم عزیزدلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.