یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یه پاییز خشکل

آخیش بالاخره پاییز شد، آخه من فدات بشم میدونی چقد منتظرت بودم که بیای؟؟ امیدوارم واسه همه روزای خوبی پیش رو باشه.

واسه من از الان خوبه چون از موج گرما نجات یافتم خب از الان به بعد من و همسر وارد فاز جدیدی از دعوا میشیم اونم کم و زیاد کردن بخاری هست. من بخاری رو خاموش میکنم یه دفه میبینم همسر طفلکی داره بندری میره و با تعجب میپرسه بخاری خاموشه؟؟؟؟ نمیدونم چطوری سردش میشه!!

چند روزی بود دلم  خورشت سبزی میخاست،همیشه مامان واسه من سبزی خورشت آماده میکنه و الان تموم کرده بودم خودم هم بلد نیستم . از سبزی مارکت هم دوست ندارم بگیرم چون طعمش رو دوست ندارم. اوندفه هم به خواهرشوهر بزرگه گفتم که گفت ندارم ولی دیروز بهم زنگ زد گفت بدو بیا برات سبزی آماده کردم ببر. با همسر رفتیم ازش گرفتیم. گفت فقط به خاطر تو فوری رفتم برات گرفتم.منم ازش تشکر کردم.

امروز هم ناهار خورشت سبزی درست کردم همون قورمه سبزی شما.خیلی بوی خوبی میداد من که نخوردم چون امروز روزه بودم. 

صبح زنگ زدم به همسر گفتم یه چیزی بگم مسخره نمیکنی گفت نه عزیزم  بگو. گفتم یه ظرف غذا بزارم واسه عنبر میبری گفت عنبر کیه؟؟؟؟

گفتم همون کارگرت که از ایرانشهر اومده اینجا کار میکنه، همسر اولش خندید بعد گفت اتفاقا فکر خوبیه. البته قسمتش برای ناهار نبود چون همسر خیلی دیر میاد واسه شام براش میبریم.

دلم میخاست یه نذر بزرگ داشتم بعد واسه تقسیمش میگشتم دونه دونه آدمایی پیدا میکردم که واقعا یه شام گرم ندارن.

من خیلی چیزا آزارم میده یادمه پارسال به خاطر اینکه بارون نمیاد و خشکسالی و بخاطر پرنده ها گریه میکردم همسر تعجب میکرد،دلم میسوخت وقتی درختا رو میدیدم که خشک شدن ولی مطمعن بودم خدا حواسش هست. پارسال اینجا 4 روز چنان بارونی بی وقفه اومده که تمام سدها پر شد.

همسر برای دوستش تعریف میکرد گریه ی من بخاطر خشکسالی دوست همسر میگفت بدون شک تو هم یه نقشی داشتی.

با تمام وجودمون برای حال خوب همدیگه دعا کنیم .

نظرات 7 + ارسال نظر
زهرآ جمعه 14 مهر 1396 ساعت 17:25 http://asemanvaeshgh.blogsky.com

سلام
امروز اتفاقی وب شما را دیدم
شما که اینقد ریوفید و مستجاب الدعوه منو دعا کنید
روز و روزگارتون خوش

سلام عزیزم من اگه مستجاب الدعوه بودم خودم هزار تا مشکل نداشتم من فقط منظورم این بود که اگه واقعا از ته دل دعا کنی خدا صدات رو میشنوه. اگرنه من کی باشم؟؟؟
همه میتونیم برای هم دعا کنیم...منم حتما دعا میکنم شما هم منو توی دعاهاتون فراموش نکنید

ا جمعه 7 مهر 1396 ساعت 00:58 http://mysecretdiary.blogsky.com

گیسو جان دنیا به آدمهایی مانندتو بسیار نیازمنده؛ دعایمان کن
پاییز خوبی داشته باشی؛ من هم هوای سرد بیشتر دوست دارم.

لطف داری عزیزم منم محتاج به دعای شما هستم
فکر کنم شما وارد فصل بهار میشید برای شما هم بهار قشنگی رو آرزو میکنم

هدیه دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 13:00 http://madamkameliya.blogsky.com

چقدر قلبتو روحت بزرگه گیسو جان
چه روح لطیفی داری
منم دو ساله طاقت گرما رو ندارم واسه همین می فهممت... ولی برام جالب بود که همسرت سردش میشه چون آقایون اکثرا گرمایی هستن
پس چه داستان هایی شما خواهید داشت سر بخاری
البته مامان و بابای منم همیشه سر این قضیه مشکل دارن
خشکسالی..... کاش پاییز و زمستون پر بارونی داشته باشیم، یه طوری که به هیشکی هم صدمه ای وارد نشه

فدات بشم هدیه عزیزم لطف داری
من از گرما متنفرم البته اینجا عجیب گرم میشه
انشاالله امسال هم بارون خوبی بیاد

beny20 دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 01:58 http://beny20.blogsky.com

سلام .. حالا من خودم کولر اتاقمو آخرای آبان ـ
یا شایدم بیشتر میشه که خاموشش نمی کنم :)
کلن از گرما بدم میاد ...
.
.
و این روحیه و مهربونی شما ـ
قابل ستایش هست واقعا آفرین ..

محتاج دعا هسیم .

سلااااام
من از گرما متنفرم ولی خب به خطر یه بیماری کوچیک که دارم وقت گرما احساس خفگی میکنم.
مرسی ممنونم
ماهم محتاج دعای شما

فرانک دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 00:26 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

سلام گیسو جونم....
تو چقدر مهربونی دختر!!!
نماز روزه هاتم قبول باشه دوست خوبم....
منم قرمه سبزی دوست دارم....نوش جونت

سلام عزیزجان ....ممنونم حالا خیلی هم مهربون نیستم
قرمه سبزی عشقه

خورشید یکشنبه 2 مهر 1396 ساعت 09:38 http://khorshidd.blogsky.com

و چقدر خوب که من دوستی به پاکی و مهربونی تو دارم عزیزم

عزییییزم دوستی باتو باعث افتخار منه

سو یکشنبه 2 مهر 1396 ساعت 09:09

سلام عزیزم
صبحت بخیر
روزت قبول باشه
منم گفتم دیگه شروع کنم روزه گرفتن اما تنبلی نمیذاره
واقعا بارون پارسال خیلی خوب بود دوس داشتم
ایشالا امسالم بیاد
مابرعکسیم تو بخاری
موفق باشی دوستم

سلام عزیزم
ممنونم
خداکنه امسال هم سال پر بارونی باشه
فدات بشم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.