یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

برای تشکر

سلام دوستان خوبم یک دنیا ممنون که اینقدر مهربون هستید.شرمنده خوبیهاتون هستم اومدم چند خطی بنویسم.پنج روزی میشه که به شدت کمردرد و پادرد دارم و وقتی این درد بع اوج خودش میرسه که یا خواب باشم یا روی یه چیزی تمرکز کنم.

چهارشب هست که یه خواب راحت نداشتم تمام شب ازدرد گریه میکنم. 

تمام حواسم رو جمع میکنم که خواب نرم ولی بیخوابی بهم غالب میشه و یک ساعت بعد بادرد شدید بیدار میشم.

چهار کیلو وزنم کم شده هیچ اشتهایی به غذا ندارم.


هزار تا ازمایش و سونو دادم هیچ چیزی نشون نداده.

مامانم تهران هست بخاطر من داره برمیگرده.

ببخشید اگه مشکلی توی نوشتار هست همسر گوشیم رو گرفته تا توی اینترنت نرم الان خونه مادرم هستم با گوشی داداشم دارم پست میزارم.

دلم براتون خیلی تنگ شده 

برام دعا کنید درد نابودم کرده.

قدر سلامتی و خواب راحتتون رو.بدونید.

دوستون دارم درد بازم شروع شد....



نظرات 1 + ارسال نظر
ایوا پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 01:36 http://mysecretdiary.blogsky.com

گیسو جان امیدوارم بهتر شده باشی. مراقب خودت باش عزیزم.

فدات بشم ایوای عزییییزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.