یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

من و یه خبر خوش


وقتی اخرین دکتر بهم گفت شاید دیسکت پاره شده با یه بغض بزرگ از مطب زدم بیرون کلی پیاده راه رفتم رفتم دارخونه داروهام رو گرفتم یه دفه به ذهنم رسید دوتا بیبی چک بگیرم با اینکه هنوز وقت پری نبود اومدم امتحان کردم مثبت شد.

فرداش دوباره امتحان کردم بازم مثبت شدم.دوباره رفتم دکتر از دکترم خاستم برام ازمایش بنویسه. برام نوشت و مثبت شد.


خیلی خوشحال شدم یه حس عجیبی داشت حس میکردم خیلی بزرگ شدم همسر همون موقع زنگ زد حالم رو بپرسه وقتی بهش گفتم همش میخنید و میگفت دروغ نگو خیلی خوشحال شد. چند دقیقه بعدش خواهر شوهر زنگ زد کلی گریه کرد همسر فوری بهش زنگ زده بود میگفت نمیدونم چرا دارم گریه میکنم بهترین خبر خوب زندگیم بوده با اینکه هم خاله شدم هم عمه اومدم خونه.....همه خیلی خوشحال شدن و من هنوز توی ناباوری وجود یه موجود توی وجودم.....اینقدر درد دارم که فرصت زیاد خوشحال بودن ندارم.

این چند روز اینقد دکتر رفتم و ازمایش دادم که کادر ازمایشگاه باهام صمیمی شدن.

امیدوارم مشکلی پیش نیاد برای این این موجود دوست داشتنی وجودم.همش مواظبش هستم حتی وقتی درد شدید دارم.

امیدوارم سهم همه ی اونایی بشه که منتظر این خبر خوش هستن.

هنوز باور ندارم هنوز توی شک هستم.

یک دنیا ممنونم بابت محبتاتون 

دلم براتون تنگ شده به هیچکس سرنزدم یعنی دسترسی به نت ندارم الانم با ز با گوشی داداش کوچیکه دارم پست میزارم امیدوارم حالتون خوب باشه و دلتون شاد.

برای ما هم دعا کنید.....

نظرات 8 + ارسال نظر
ایوا سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 00:51 http://mysecretdiary.blogsky.com

عزیزم مبارک باشد چقدر خوشحال شدم
امیدوارم دردهات کمتر بشود و این دوره راآسانی بگذرانی. مراقب خودت باش.

ممنون ایوای عزیزم
دردهام کمتر شده ولی هنوز خطر وجود داره

فرانک شنبه 13 آبان 1396 ساعت 16:10 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

دیگه از این روزهات بیا و بنویس تا برات یادگاری بمونه گیسو

شروع کردم عزیزم

سو جمعه 12 آبان 1396 ساعت 23:59

واااای عزیزم
مبارکت باشه
انشالله با دل خوش همیشه زندگی کنید
مشکلت یعنی همه مربوط به بارداریت بود یاهنوزم مشکل داری زودتر پیگیری کن انشالله چیزی نیست
بازم ازخودت خبربده

ممنون عزیزم از محبتت برام دعا کن

بهار جمعه 12 آبان 1396 ساعت 02:16

دیدی گفتم تو به این زودی حامله میشی؟ یک ماه هم نشد! الکی غر غر میکردی. من مطمئن بودم. حالا دیگه مواظب جفتتون باش. تبریک هم میگم!

هدیه جمعه 12 آبان 1396 ساعت 01:50 http://madamkameliya.blogsky.com

وااای خدایاااا شکرت
اصلا یه ایمان فوق العاده قوی داشتم به اینکه خیلی زود میای و این خبر عالی رو بهمون میدی
ای جااااانم
تو رو خدا خیلی مواظب خودت باش
خدا نی نی گوگولی رو بهتون ببخشه

Aftab mahtab جمعه 12 آبان 1396 ساعت 00:03

Kheili mobarak bashe

ممنون دوست خوبم

فرانک پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 17:28 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

ای جانم
مبارکت باشه عزیزم
دیدی بیخود نگران بودی

فدات بشم فرانک جانم یک دنیا ممنون

خورشید پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 11:25 http://khorshidd.blogsky.com

ای جان چه خبر خوبی
تبریک میگم از صمیم قلبم
امیدوارم سالم و سلامت باشه

ممنون خورشیدجان عزیزدلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.