یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

بی وفا نیستم

اول از همه شرمنده هستم که این همه وقت نبودم.

درگیر روزهای خوبی نبودم دردی که ده شبانه روز منو از خواب و خوراک گرفته بود حرف های پر از ترس و اضطراب اور دکترها وقتی بهم میگفتن دردهات مبهم هست و ممکنه حاملگی خارج از رحم باشه.

منی که با بغض هر روز صبح یا دکتر بودم یا ازمایشگاه یا سونوگرافی ٬در فاصله یک هفته سه بار سونو رفتم اخه خیلی کوچیک بود و هیچی معلوم نبود ۴ بار ازمایش خون دادم.

شبا هر نیم ساعت با درد شدید از خواب بیدار میشدم اینقد گریه میکردم تا اروم میشدم و خوابم میبرد و دوباره نیم ساعت بعد تکرار میشد.

خدا من رو ببخشه بخاطر گریه های مادرم و خواهرم و برادرم که طاقت درد کشیدن من رو نداشتن.

بعد از سه بار سونو رفتن خداروشکر دکتر گفت ۹۰ درصد مشکلی نیست و اون ده درصد هم فقط بخاطر دردات میگم،اینکه خیلیا ممکنه درد داشته باشن و مشکلی نباشه.

اولین بار که دردام کمی کمتر شده بود ۴ ساعت کامل خابیدم کلی خداروشکر کردم.رفته رفته دردهای شدید از بین رفت خداروشکر الان فقط گاهی وقتا دردهای کمی دارم.

‌‌‌ده روز خونه مامانم بودم و الان خونه خودم هستم اما بیشتر دراز کشیدم کارام رو خودم انجام میدم.

هنوز دلم اروم نگرفته و هنوز احتمال خطر هست تا وقتی که صدای قلب کوچولوش رو بشنوم.الهی نصیب کسایی بشه که واقعا دلشون نی نی بخاد. برای من خیلی روزهای سختی بود منی که حتی در سال یه سرمای کوچیک نمیخورم.

هنوزم وقتی یاد دردام میافتم بغضم میگیره واسه همه مریضایی که درد میکشن الهی هیچکس درد نکشه.

همه چیز رو سپردم به خدا مطمعنم اگه خدا بخاد نی نی من سالم میمونه اگه ممکنه برام دعا کنید.



نظرات 3 + ارسال نظر
نجمه سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 09:48

سلام
کاش من می دونستم مشکل چیه،منم باردارم،ماه اول دردهایی داشتم که گریه می کردم
استراحت کن و حتما شیاف ها رو درست استفاده کن
توکلت به خدا باشه،خودش داده،خودش هم نگه دارشه

سلام عزیزم
توکل به خدا ...من همش استراحتم یه کم بهتر شدم

سو سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 08:01

الهیییی
چقدر درد کشیدی
چقدر اضطراب
انشالله که مشکلی پیش نمیاد
خداپشت و پناهت

فدات بشم عزیزم ....مرسی بابت دعای خیرت

خورشید دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 20:06 http://khorshidd.blogsky.com

ایشالا صدای قلبشم میشنوی عزیزم
نگران نباشخوشحالم برات

برام دعا کن خورشید عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.