یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یه کم سختی هات رو بده به من

چند روز پیش بردارشوهر کوچیکه زنگ زد که میخام بیام خونتون، خب همسر که تا ۱۱ شب خونه نیست بهش گفت از ۱۱ شب به بعد بیا اونم گفت نه دیگه خسته ام انوقت شب، کلی تعجب کردم که چی شده میخاد بیاد؟  شبش همسر گفت که برادرش گفته اگه میشه بیاد خونه ما تولد بگیره با دوستاش، پرسید بهش چی بگم؟ گفتم اشکال نداره بیاد من میرم خونه مادرت، گفت نه اونجا نمیخام بری اگه میری خونه خواهرشوهر بهش بگم بیاد گفتم باشه هر چند از شوهر خواهرشوهر بدم میاد، فردا عصرش همسر منو رسوند خونه خواهرشوهر اونم برام یه جا انداخت توی اتاق پسرش، حالم زیاد بد نیستا ولی چون غذا نمیخورم نمیتونم زیاد بشینم  خودش هم یه ظرف بزرگ میوه اورد هی پوست میگند به زور میکرد دهن من، از عجایب روزگار هم این بود که وقتی خواهرشوهر برای شام برام جوجه درست کرد من راحت خوردم و اصلا بدم نیومد. تا ساعت ۱۲ اونجا بودیم برادرشوهر زنگ زد که تولد تموم شده ما هم رفتیم خونه. هیچ جا تخت خودمون نمیشه تنها جایی که من شبانه روز دراز کشیدم. 

چند وقت پیش یه اتفاقی افتاد مجبور شدیم بریم دم در خونه مادرشوهر ایشون هم اومدن چنان منو بغل کرده بودن و میبوسیدن که من گفتم له شدم والا.....هر چند نه بی مهریشون ازارم میده نه محبتشون به دلم میشینه، اگه قراره خوب باشی یه حد متوسط باش همون کافیه.

چند روزیه گوش شیطون کر کمی بهترم، صبح دوباره حالم خوب نبود همسر میگفت کاش میشد منم یه مقدار از این  سختیا رو تحمل کنم تا همش روی دوش تو نباشه

امیدوارم اخر هفته خوبی رو‌گذرونده باشید من که روی تخت نازنینمون بهترین جا هست برام


نظرات 3 + ارسال نظر
خورشید دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت 13:06 http://khorshidd.blogsky.com

نوش جونت جوجه
امیدوارم بهار شده باشی الان

ممنون عزیزم
کمی بهترم خداروشکر

هدیه جمعه 29 دی 1396 ساعت 20:50 http://madamkameliya.blogsky.com

راستی گیسو جان واسه حالت تهوع و اینا کله پاچه رو امتحان کردی؟
خیلی تعریف میکنن... خیلی ها رو دیدم که اینطوری حالشون بهتر شده
من خودم کله پاچه دوست ندارم ولی واسه عمل بینیم منشی دکتر گفت کله پاچه آبشو بخور واسه جوش خوردن بینیت عالیه
دیگه به اجبار شروع کردم دارم میخورم
شما هم امتحان کن حتما عزیزدلم، ان شاءالله بهتر میشی

نه هدیه جان امتحان نکردم هر روز میگم برم بخورم تا بهتر بشم اصلا نمیتونم ولی این روزا دیگه به سیم اخر زدم که مرگ یکبار شیون هم یکبار بخورم ببینم چی میشه

هدیه جمعه 29 دی 1396 ساعت 20:46 http://madamkameliya.blogsky.com

واااای گیسو، اونجایی که گفتی خونه خواهرشوهرت تونستی جوجه بخوری.... انقدررررر ذوق کردم نوش جونت عزیزم
چقدر فهمیده و خانومی.... جدی میگم
درست میگی، اصلا هیچ جا خونه ی آدم و تخت آدم نمیشه
ان شاءالله حالت روز به روز بهتر میشه و دیگه میتونی غذا بخوری و کلی به خودتو نی نی برسی

قربونت برم عزیزم
لطف داری هدیه جان
واقعا تخت یه چیز دیگه هست
ممنون عزیزم امیدوارم
انشاالله توهم به زودی سالم و سلامت بشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.