یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

جوجه من

خیلی وقته میخام بیام بنویسم ولی امروز و فردا میکنم،دارم تلاش میکنم کمتر بیام نت ، تلویزیون که به کل از زندگیم حذف شده به جاش بیشتر کتاب میخونم اینجوری ارامشم بیشتره.

هفته گذشته چند روزی رو رفتم خونه مامانم، اولش دوست نداشتم برم اما وقتی رفتم دیگه دوست نداشتم برگردم، نمیدونم چرا من اینجوریم هیچ جا دلم اروم نمیگیره حتی خونه خودم.پنج روزی اونجا بودم دیگه همسر اومد دنبالم و برگشتم منزل، طبق معمول هر دفعه خونه به هم ریخته بود ولی همسر فکر میکرد همه چیز مرتبه، نمیدونم  فیلم بازی میکنه یا واقعا متوجه نمیشه.

خببببب از شنبه صبح بگم که نوبت سونو داشتم ، ساعت ۱۱ بهم گفته بود بیا که گویا دکتر رفته بود بیمارستان تا نوبت من بشه ساعت یک بود، که بازم جوجه بازی در اورد و حرکت نمیکرد مجبور شدم برگردم خونه یه استراحت بکنم از بس شیرینی خورده بودم دیگه ناهار هم نخوردم، یه لیوان دوغ خوردم تا خوابم ببره خوابیدم و ساعت ۸ شب دوباره با همسر رفتیم سه بار دیگه رفتم توی اتاق تا سونو انجام شد.خداروشکر نی نی سالم بود و دکتر گفت همه چیزش خوبه.

بهار جون درست حدس زده بودی نی نی ، گل پسر هست.

منو همسر قرارمون این بود که جنسیت رو اصلا نپرسیم ولی خب داخل جواب سونو جنسیت نوشته میشه.

به همسر گفتم فعلا به کسی نگو جنسیت نی نی چی هست، من از ماشین پیاده شدم برم ابمیوه بگیرم وقتی برگشتم دیدم همسر داره با تلفن حرف میزنه و میگه اره دیگه پسره منم دیگه هیچی نگفتم ، وقتی تلفن رو قطع کرد گفت نمیدونم چرا اینقدر مامانم خوشحال شد!!!!گفتم شاید به خاطر اینکه خودش پسر نداره(مادرشوهر ۴ تا پسر داره)

بعضیا هنوز تفکرشون اینجوریه دیگه چیکار میشه کرد. 

مامان خودم هم تلفن زد فقط پرسید همه چیز خوب بود؟ بچه سالم بود.خداروشکر....

این روزا جوجه تکوناش بیشتر شده فداش بشم. دیروز عصر تا امروز ظهر زیاد تکون نمیخورد من خیلی نگران بودم، همسر میگفت اون راحت گرفته خوابیده تو واسه چی ناراحتی، دیگه خداروشکر امروز ظهر تکون خورد و خیال منو راحت کرد. انشاالله روزی همه کسایی بشه که دوست دارن مادر بشن.

شب و روزتون خوش

نظرات 1 + ارسال نظر
بهار پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 17:16

دیدی گفتم گیسو! جنسیت بچه البته از نظر منم اصلا مهم نیست، مهم سلامتیشه، اما یه حسی بهم میگفت بچه پسره! در ضمن گفته بودم توپولی و خیلی خوشگل که اینو البته بعد تولدش میبینی! از این بچه ها که خیلی از پدر مادراشون خوشگل تر میشن! که تمام ژن های قشنگی رو از هفت جد و أباد یه جا جمع میکنن! حالا میبینی! عزیزم بیفت دنبال اسم که اصلا کار اسونی نیست! شاید هم البته تا حالا انتخاب کردی. اسم پسر راحتتره از دختر. من اگر همین الان پسردار میشدم میذاشتم آراز! اما دختر اسم ندارم! عزیزم مواظب خودت و گل پسر باش. بووووووس.

تا جنسیت نی نی رو فهمیدم یاد حرف تو افتادن...فدات بشم که اینقد مهربونی انشاالله این محبتا هزار بار به خودت برگرده...اره یه کتاب گرفتم هر روز با همسر اسم ها رو بررسی میکنیم....اراز خیلی اسم قشنگیه انشاالله به زودی بیای و با همین خبر خوشحالمون کنی...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.