یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

طراحی

از طراحی خیلی خوشم میاد ، کلاسی هم نرفتم، اما همیشه یه جعبه مداد رنگی دارم و یه کاغذ مشغول کشیدنم خیلی حس خوبی بهم میده هر چند طرح ها زیاد خوب از آب در نمیاد. کاش به جای معرق و خاتم کلاس طراحی رفته بودم اونا هم خیلی خوب بودن چندتا تابلو معرق و ظرفای خاتم دارم ولی الان چون مچ دستم درد میکنه نمیتونم کار کنم، شاید یه روز رفتم کلاس طراحی باید ببینم اینجا کلاسی هست، دیروز از صبح تا ظهر مشغول طراحی بودم ، صبح من ساعت ۱۱ شروع میشه چون شبا خواب ندارم همش باید بیدار بشم. دمادم صبح خوابم میبره. عصر هم که همسر اومد طرحام که دید کلی مسخره کرد طرح دست و پا بود، خب زیاد خوب نمیشه همسر هم میگفت اینا دست و پای بیمار هست. ناهار ماکارونی داشتیم که به زور چند تا قاشق خوردم از بس هوا گرمه اشتهای آدم کور میشه.

همسر یه چرتی زد وقتی بیدار شد خواست بره مزرعه شترمرغ دوستش که برای من روغن شترمرغ بگیره، شنیدم برای ترکای بارداری خوبه گفتم امتحان کنم این ماه آخری دیگه ترکا داره خودش رو نشون میده، به همسر گفتم فردا برو،دیگه نشستیم به حرف زدن و‌کلیپ دیدن که یکی از دوستای همسر زنگ زد میخایم بیام خونتون ، خداروشکر خونه تمیز بود،دیگه اومدن من اولین بار بود میدیدمشون بچه های خوبی بودن تا ساعت ۱۲ بودن و دیگه رفتن. 

من اینجا زیاد کتابخونه میرم و کتاب امانت میگیرم چون خرید این حجم کتاب در توانمون نیست، اونجا هر فصل کسایی که اهل کتاب خوندن هستن دور هم جمع میشیم و هرکسی بهترین کتابی که خونده معرفی میکنه تا اگه کسی دوست داشت بخونه.

یه خانومی هست مسئول اونجا انگار تمام کتابای دنیا رو خونده هر کس هر کتابی معرفی میکنه اونم یه توضیح کاملتر میده هر وقت میرم کتابخونه کلی کتاب بهم معرفی میکنه.

بعضی وقتا با خودم فکر میکنم کاشکی همسایه ما بود من هر روز میرفتم پیشش باهم حرف میزدیم از این تیپ آدما خیلی خوشم میاد.

آها یه چیزی یادم رفت بگم دیشب برادرشوهر یه قابلمه کلم پلو آورد گفت که مادرش داده و نذری هست، حس میکنم الکی گفت از ته دیگ غذا فهمیدم، حالا ماجراش چی بوده نمیدونم. چون مادرشوهر هیچوقت تا حالا برای ما غذا نداده، همسر که نخورد منم گذاشتم یخچال، یه زنگ به همسر بزنم ببینم اگر نمیخوره برم ناهار درست کنم.

روزتون پر از حس خوب

نظرات 5 + ارسال نظر
یک دوست شنبه 2 تیر 1397 ساعت 20:22

سلام..
کتاب خوندن خوبه.یک وبی هست به نام امروز لی لی چی می خونه .که خیلی خوبه و همچنین کتابهای صوتی خوبی هم هست که میشه استفاده کرد .
برا ترکهای پوست یک جایی خوندم زنان باردار اگه روزی یک گردو مصرف کنن ترک بارداری نخواهند داشت

سلام عزیزم من عاشق کتاب خوندم...مرسی بابت معرفی وب
راستش از گردو بدم میاد فعلا دارم روغن شترمرغ استفاده میکنم

رهآ شنبه 2 تیر 1397 ساعت 00:57 http://Rahayei.blogsky.com

خوبی گیسو جان؟
تو دلی خوبه؟

سلام عزیزم ممنونخوبیم خداروشکر....این روزا زیاد نت نمیام

هدیه پنج‌شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 10:28 http://madamkameliya.blogsky.com

ای جااااانم
دست و پای بیمار
الان کلی بهت حسودیم شد منم عاشق نقاشی ام! یعنی بودم..... الان اصلا حوصله و تمرکز ندارم، نمی تونم مثلا برای یه نقاشی یه ساعت بشینم وقت بذارم! بی قرار میشم
خلاصه که بهت حسودیم شد
از طرف منم نقاشی بکش و کلی حالشو ببر
چقدرر دلم خواست حتی عکسشون رو بذاری ببینیم

سلام هدیه جونم
نقاشی خیلی خوبه واقعا ذهن آدم آزاد میشه حتی اگه مثل چپر چلاغ بکشی
ووووی خیلی زشته آبروم میره عکسشو بزارم

بهار یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 04:34

به به مادر هنرمند، افرین اتفاقا دست و پا سخته. باریکلا به تو. به همین زودی شد ماه اخر؟؟! ماشالله... به زودی ایشالا به سلامتی جوجه رو میگیری بغلت ... این پستت خیلی مثبت بود.. بازم از چیزای خوب بنویس... از همه چیزای مثبت که دور و اطرافت هست، کارای مثبتی که میکنی.. تا الان هیچوقت در مورد طراحی ننوشته بودی، این یه چیز خیلی قشنگ و مثبته. گیسو اون روز داشتم به دوستم از سختی امتحانی که هفته بعد قراره بدم ناله میکردم، بهم گفت انقدر ناله نکن، بسا کسا که به روز تو ارزومند است... واقعا این جمله رو باید قاب کرد زد به دیوار... خوشگلم مادیات کمترین چیز با ارزش زندگیه. امیدوارم خونواده سه نفریتون همیشه سلامت باشه که این بزرگترین دارایی.

سلام بهار جان
آره خودم هم باورم نمیشه به هفته های آخر رسیدم خداروهزلر بار شکر
من زیاد نقاشی میکنم خیلی دوست دارم شاید چون کم مینویسم خیلی چیزا از قلم میفته
فدات بشم عزیزم امیدوترم شما هم سالم باشید زیر سایه عزیزانت

رها شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 22:21 http://rahayei.blogsky.com

منم گاهی نقاشی میکشم :)
حالا تو حرفه ای تری اسمش طراحی میزاری، من میگم نقاشی :)

البته من ایده هام از پینترست یا اینستا برمیدارم.
حالم خوب میکنه کشیدن :)

فکر کنم منم باید بگم نقاشی
واقعا حال آدم رو خوب میکنه من خیلی دوست دارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.