یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

دلخوشی

همیشه باید خودمون مواظب خودمون بشیم، یه نگاه به اطرافمون کنیم همه فقط به فکر خودشون هستن اگه بخایم منتظر بمونیم یکی بیاد حالمون رو خوب کنه هیچ وقت همچین چیزی اتفاق نمی افته.

 ما توی خونه پاسیو نداره راستش زیاد هم اهل گل و گیاه نیستم هر گلی هم میکارم فوری خشک میشه یه استند گل گذاشتم گوشه سالن چند تا پتوس هم توی آب هستن که من عاشقشون هستم. قبل از این پتوسای خشکل گلای دیگه بودن که خشک شدن. پتوس توی آب رشد میکنه ریشه هاش هم له نمیشه. 

یه شیشه روی استند هست که داخلش پتوس هست بی نهایت از نظر من خشکل هر روز با نگاه کردن بهش جون میگیرم یه انار بزرگ هم گذاشتم کنارش تا یادم نره پاییز اومده آخه اینجا هنوز گرمه.

چند شب پیش همسر یه حرفی زد تا اومدم ناراحت بشم چشمم افتاد به انار کنار پتوس برگشتم به همسر گفتم ببین هیچ چیز دیگه حال من رو خراب نمیکنه، همسر خندید و گفت آفرین، دلخوشی برای خودمون درست کنیم.

تا اینجا رو چند روز پیش نوشتم و دیگه وقت نشد تکمیلش کنم.

سه شنبه صبح بعد از صبحونه آماده شدم و رفتم بیرون اول رفتم برای خودم کتاب خریدم بعدش هم رفتم آرایشگاه پیش دوستم ابروهام رو درست کردم بعد یه کم پیاده روی کردم تا خونه، دیگه فوری یه دوش گرفتم و رفتم ناهار درست کردم. سر راه ماست و سبزی هم گرفته بودم ماست رو ریختم توی مخلوط کن و شد دوغ... بعدش سبزی ها رو پاک کردم همینجوری نشسته میزارم داخل مشما یه دستمال کاغذی هم میزارم داخلش نمش رو بگیره اینجوری تا ده روز سبزی تازه دارم هر دفعه به اندازه مصرف میشورم.

دیروز صبح همسر اومد برای صبحونه گفت من امروز فقط خرید دارم اگه میخای بیا با هم باشیم. منم از خدا خواسته فوری آماده شدم و رفتیم بعدش هم رفتیم خونه مادرشوهر یه وسیله ای خریده بودیم دوستمون برامون فرستاده بود اونجا یک ساعتی اونجا بودیم. 

تا اومدیم خونه برنج رو از قبل آبکش کرده بودم گذاشتم دم بکشه خورشت هم از دیشب داشتیم. من هر شب برنج رو خیس میکنم واسه فردا، صبح که بیدار میشم آبکش میکنم میریزم توی قابلمه یک ساعت و نیم قبل اومدن همسر میزارم دم بکشه، اینجوری اگه کاری پیش بیاد خیالم راحته ناهار داریم. 



پ.ن:یه دوستی که آقا هستن البته نمیدونم کی هستن خیلی وقت پیشدر رابطه با یکی از پستای من یه کامنت گذاشته خیلی دلم میخاد کپیش کنم و بزارم تا همه بخونیم و نظر بدیم اما هر دفعه فراموش میکنم.


خودمون رو دوست داشته باشیم....

نظرات 4 + ارسال نظر
فرانک دوشنبه 24 مهر 1396 ساعت 14:48 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

گیسو میگم یعنی هم در هفته سفیده بزنم و هم ماسک زردچوبه؟
یا یک هفته در میون؟؟


حالا سوال بعدی اینکه سفیده رو بزنم از لختگی در بیاد
بعد بزنم به صورتم
انوقت یه دستمال کاغذی روش بچسبونم؟؟؟

واسه جدا کردنش مشکلی نیست؟

من یه بار در هفته فقط سفیده میزنم.
فرانک جان بستگی به پوستت داره کلا ماسک ها رو فقط در هفته دوبار باید استفاده کنی حالا هر ماسکی که دوست داری میتونی بزنی
ولی ماسک هایی که آبرسان هستن هر چند بار میتونی استفاده کنی مشکلی پیش نمیاد.
سفیده من با چنگال میزنم دو الی سه دقه تا از لختگی در بیاد.
نه خیلی راحته

فراتک یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 15:55 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

راستی ماسک زرد چوبه رو استفاده کردم
با اینکه بار اولم بود اما بعد شستن صورتم احساس کردم خیلی روشن شده پوستم...
مرسی گیسو جونم...
البته میدونم باید یه چند ماهی رو استفاده کنم تا جواب بگیرم

ماسک زرد چوبه عالیه ولی یادت باشه فقط هفته ای دوبار لز ماسک استفاده کن.
یه سفیده تخم مرغ بزن بعد بزن صورتت بعد روش دستمال کاغذی بچسبون روی اون هم باز سفیده بزن خشک که شد از صورتت جدا کن اینم خیلی خو به

فراتک یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 01:48 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

عزیرم منم به گل و گیاه علاقه دارم ولی اصلا بلد نیستم باید چطوری مراقبشون باشم...

واسه سبزی ها هم ، همه رو میشورم و بعد از آب رفتنش میریزم تو یه قابلمه و تو یخچال نگه میدارم هیچیشم نمیشه

آره فرانک جون منم همش خشک میشه سبزی رو شستن خیلی بهتره این دفه از روش تو استفاده میکنم

بلاگسازان پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 13:08 http://blogsazan.com

http://blogsazan.com
ثبت وبلاگ رایگان در سیستم وبلاگ دهی بلاگسازان

(از طریق پیامک و بدون اتصال به اینترنت در وبلاگ خود مطلب منتشر کنید )
با امکان پشتیبان گیری از تمامی مطالب وبلاگ و ذخیره آن در رایانه شخصی خود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.