یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

لواشک انار

دیشب خانوم همسایه اومد دم در یه ظرف پر از دونه های انار که شکل خاصی داشتن رو بهم داد و گفت این لواشک انار هست چون ترش هست برات اوردم. اولش یه کم حالم به هم خورد چون این روزا همه چیز حتی اب حالم خراب میکنه.

یه قاشق برداشتم یه کوچولو ازش خوردم مزه اش بد نبود، چند دقیقه بعد دیدم حالم خیلی خوبه و اصلا تهوع ندارم ،از روز اولی که دردام شروع شد بی اشتهایی و تهوع باهام بوده ، دوهفته ای هم میشه که حالم خیلی بدتر شده، دیشب که حالم خوب شده بود، با خودم میگفتم یعنی زندگی عادی اینجوریه؟؟؟؟

کسایی که بارداری با تهوع رو تجربه کردن حال منو میفهمن، هر روز من هزار سال میگذره غذا خورد عذاب اورترین کار دنیا شده حتی اگه کسی جلوم غذا بخوره اوضاع من همینه، حتی توی اینستا که عکس غذا میزان نمیرم.

خیلی امیدوارم تا سه ماهگی تموم بشه و به زندگی برگردم، باورم نمیشه یه روزی حالم خوب بشه.

همسر طفلکی خیلی اذیت میشه با این وجود اصرار داره که خونه بمونم، میگه وقتی میری من توی این خونه دیوونه میشم. امروز خونه رو تمیز کردم . نوبت دکتر هم برای عصر گرفتم زودتر از تاریخی که باید میرفتم تا بتونم، زودتر برم خونه مامان اونجا شرایط بهتری دارم. همسر امروز میگفت حالت بهتره دیگه نرو. ولی میدونم موقتی هست دوباره تهوع برمیگرده. 

از طرفی به مامان هم قول دادم دیگه برم تا الان هم مقاومت کردم.

دلیل نبودنم فقط همین شرایط سخت بارداری هست.

امیدوارم روزگارتون خوش باشه

نظرات 2 + ارسال نظر
یک دوست جمعه 1 دی 1396 ساعت 16:14

سلام .تازه وبتون رو دیدم
برای بر طرف شدن تهوع بارداری حتما به یک پزشک طب سنتی معتبر مراجعه کنید تا این حالت بر طرف بشه و بتونید غذا میل کنید حتما برید

نجمه دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 18:50

اخ اخ. نگو
من گریه می کردم، از یه طرف عذاب وجدان داشتم بچه م هیچی بهش نمی رسه.گشنه م می شد. اصلا یه وضعی
قرص دمیترون خوبه و تاثیر هم داره.ادامس و لواشک هم واسه من خوب بود، از بادوم و نبات و اب نبات غافل نشو. نذار خیلی گرسنه بمونی.
من با اینا بهتر شدم.

منم ظرف غذا میگیرم دستم وقتی تنهام گریه میکنم و میخورم
امروز دکتر برام قرص نوشته ببینم جواب میده یا نه....ممنون عزیزم بابت راهنماییت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.