یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

گول تبلیغات مدارس رو نخورین مدرسه ای که خوب باشه نیاز به تبلیغ نداره 

فندق امسال میره پیش دبستانی تمام مدرسه ها رو گشتم تا یه جایی پیدا کردم پراز ادعا دیروز اولین بار فندق رو تنهایی فرستادم وقتی رفتم دنبالش دیدم مدیر اونجا میگه سرکلاس نمیشینه و.... بدون هیچ علمی به بچه من میگه بیش فعال که اگه بیش فعال هم باشه تو اگه حرفه ای باشی هنرت این هست که این بچه رو سرکلاس بشونی نه اینکه بعد از دو روز بگی نمیتونم بچه من اونجا سنجش شده تمام وقت و انرژی و پول ما رو گرفتین اونوقت الان اینجوری...

یه مشت راحت طلب اما حرفه ای توی پول گرفتن 

تمام دیروز با حال زار چند تا پیش دبستانی و زنگ زدم و سرزدم به همشون هم مشکلم رو گفتم همشون گفتن مشکلی نیست بیارش.

یه جایی زنگ زدم بین گفته هاش گفت ما پارسال ۵ تا بچه بیش فعال داشتیم که تونستیم آموزش بدیم .انتخابم فعلا همین پیش دبستانی هست چون حس کردم حرفه ای کار میکنن صحبت کردن با مدیر اونجا هم حالم رو خیلی بهتر کرد تمام دیروز رو کنار سینک و توی حمام زار زدم واقعا رفتار اون مدیر که یادم میومد دلم میخواست بترکه.

شنبه فندق رو ببرم پیش جدید انشاالله اینجا بشه

فندق صبح بیدار شده یه کیفی قبلا براش خریدم برداشته ببینید حتی کیف مدرسه رو برنداشته یه کتاب و یه آجرک گذاشته داخلش و یه عروسک هم برداشته میگم منو ببر یه مدرسه دیگه که حیاط داشته باشه اسپیکر نداشته باشه گفتم عزیزم امروز و فردا تعطیله دیگه وسایلش رو گذاشته ولی گفته دیگه اون مدرسه نمیرم

نظرات 1 + ارسال نظر
khatoon پنج‌شنبه 13 مهر 1402 ساعت 11:46 https://memories-engineer.blogsky.com/

مدارس غیر انتفاعی عین قارچ رشد کرده اند همه از لحاظ سطح خدمات علمی و رفاهی و انگیزشی در سطح پایین اما با مبالغ بسیاااار بالا
مدارس دولتی هم که مملو از جمعیت
خدا بخیر کنه

دقیقا همین طور هست ...من سردرگمم اصلا فکرش هم نمیکردم تا این حد آماتور باشن واقعا خدا به خیر کنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.