یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

این فکرا از کجا میاد؟؟؟

فکر کنم این روزا افسرده شدم، شبا یکی دوبار از خواب بیدار میشم و دیگه خوابم نمیبره انواع فکر و خیال الکی سراغم میاد، بی صدا گریه میکنم تا همسر بیدار نشه، بعد صبح که بیدار میشم به خودم میگم این فکرا از کجا اومده بود؟؟؟ دست خودم نیست اینقدر این افکار قوی هست که من هیچ کنترلی روش ندارم.

دیروز همسر با نقشه منو برد خونه مادرش راستش اصلا دوست ندارم برم اونجا ترجیح میدم تنها باشم و بهم سخت بگذره ولی اونجا نرم، دیروز که همسر طوری برنامه چید که آخرش ختم به خونه مادرش بشه من هیچی نگفتم چون تجربه نشون داده مقاومت بیش از حد باعث دعوا بین خودمون میشه که ضررش بیشتره، البته مهمترین دلیل اینکه همسر منو میبره اونجا اینه که نگران تنها موندن من توی خونه هست و میخاد خیالش راحت باشه که یکی کنارم هست تا راحت به کارش برسه.

دیروز توی اتاق بردارشوهر دراز کشیده بودم خیلی حوصله ام سر میرفت با خودم گفتم برم پیش مادرشوهر بعد گفت ولش کن حالا یه چیزی میگه من تا ده روز اعصابم داغونه تا منو تنها گیر میاره حرفای بیخود میزنه تا منو ناراحت کنه فکر میکنه خیلی زرنگه.

یه فکر دیگه این روزا خرید لباس برای جوجه هست من هنوز هیچی تهیه نکردم همسر از مامانم خواسته هیچی نخره چون اعتقادی به این رسم ها نداره.منم همش استرس داره که اگه جوجه زودتر دنیا بیاد خدایی نکرده هیچی نداره. فعلا چند جا رفتیم برای خرید تخت و کمدش که زیاد مورد پسندمون نبوده.قیمتاش هم گرونه.

دیروز رفتم یه مانتوی نخی و گشاد گرفتم وای اینقد سبک و راحته که همش دلم میخاد برم بیرون ، اینجا بینهایت هوا گرم شده و من از گرما متنفرم.

دلتون پر از آرامش 


نظرات 2 + ارسال نظر
یک دوست جمعه 14 اردیبهشت 1397 ساعت 19:25

سلام .اگه علاقه به قلاب بافی داری اموزش قلاب بافی رو سرچ کن بعد از کمی تمرین یاد می گیری.بعدش که دستت تند شد میتونی squar crochetرو مثلا سرچ کن با مربع های قشنگ می تونی پتو برای نی نی ببافی کلاه شال زیبا رو تختی و از این جور چیزها......
ببینم چه می کنی

سلام عزیزم ...ممنونم حتما میرم دنبالش هر چند الان خیلی تنبل شدم و به زور کارای خونه رو انجام میدم

یک دوست دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 21:00

سلام امیدوارم نی نی به سلامت بدنیا بیاد.
می گم اگه به کارهای هنری مثل خیاطی و بافتنی یا قلاب بافی علاقه داشته باشی ساعاتی از روز را به اون اختصاص بده شاید افکار ازت دور بشن.

سلام عزیزم ممنون
علاقه دارم ولی بلد نیستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.