یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

خوبی از خودتونه

تقریبا یک هفته پیش بود که خونه مادرشوهر بودیم که مادر شوهر گفت من خیلی فلافل دوست دارم ولی بلد نیستم درست کنم.منم چون خیلی خوبم گفتم باشه من براتون یه روز درست میکنم دیگه موقعیتش پیش نیومد تا اینکه پریروز یه نگاه توی یخچال انداختم و چشمم به نخود افتاد.گفتم الوعده وفا نخود رو آب ریختم و عصرش چرخ کردم و ادویه جات زدم و با همسر راهی خونه مادرشوهر شدیم.اونجا رفتم توی آشپزخونه و شروع کردم به درست کردن فلافل همسر زحمت زدن بکینگ پودر کشیده بود و انگار بیش از حد زده بود آخه خیلی پوک میشد. چقد حس بدیه خونه یکی دیگه آشپزی کنی همش فکر میکنی داری خرابکاری میکنی.بوی خیلی خوبی میداد و برادرشوهر نمیتونست طاقت بیار و امد گفت کمک نمیخای گفتم نه بابا!!!بیا بردار امتحان کن دیگه خوردو گفت خوب شده و بعدشم که سفره انداختیم همه خوششون اومد حتی پدرشوهر گفت عالی شده خداروشکر تا من باشم دیگه جلوی زبونم بگیرم 

دیگه تا آخرشب بودیم و خاستیم برگردیم که مادرشوهر پیله شد که همین جا بخابید چه کاریه آخه همسر گفت بمونیم؟ منم گفتم باشه شب خابیدیم مادرشوهر بدجنس یه بالشت گنده واسه من گذاشته بود تا صبح خاب میدیدم دارم دنبال بالشت میگردم دیگه ساعت 6 صبح همسر بیدارم کرد که بریم من برسونمت خونه و برم سرکار اومدم خونه و یه کم خونه رو مرتب کردم که زنعموی همسر پیام داد عصر میام پیشت واااااای حوصله نداشتم دیگه همه جا رو مرتب کردم و عصر با دوتا پسراش اومدن زن خوبیه ولی من واقعا سرم داشت منفجر میشد هم شب بد خوابیده بودم و هم خیلی کار کرده بودم این زنعموی همسر یه پسر کوچولو داره که نمیدونم چه مشکلی داره که زیاد نباید سربه سرش گذاشت  وقتی عصبی بشه دیگه نمیشه جلوش رو گرفت خیلی داد میزنه همه چیز  رو به هم میریزه و بد دهن هم هست بخاطر همین من زیاد محلش نمیدم ازش میترسم یه بنده خدایی میگفت یه بار کنارش نشسته بودم یهو چسبید دستم و شروع کرد به گاز گرفتن هرکاری میکردن مامانش و اون نمیتونستن جداش کنن بخاطر همین ازش فاصله میگیرم به تربیت ربطی نداره چون پسر بزرگشون واقعا مودبه اینم این دو روز من بعضی وقتا میگم بزار چیز جذاب پیش بیاد بعد بنویسم اما دیگه اینجا روزانه نویسی هست.امیدوارم کسایی که اینجا رو میخونن حوصله اشون سر نره

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.