یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

من سنگی

خیلی وقته دیگه دلم نمیشکنه چون من یه سنگ هستم. دیگه صدای شکستن قلبم نمیشنوم .امروز یه نفر بهم پیام داد و گفت همسرت بهم پیام داد و این حرف را زده. خیلی ناراحت شدم ولی قلبم نشکست فقط از خودم ناراحت شدم که برای هزارمین بار به همسر اعتماد کردم و باز اعتمادم را شکسته.

چند وقت پیش درمورد یه موضوع خانوادگی ناراحت بودم از شدت ناراحتی دلم میخاست با یکی حرف بزنم باز احمق بازی درآوردم و با همسر حرف زدم اونم رفته راست گذاشته کف دست طرف یعنی من را با خاک یکسان کرده با این کارش. 

نمیدونم چیکار کنم اصلا دلم نمیخاد چشمم به چشم همسر بیفته ازش بدم اومده. میدونم ماست مالی میکنه و آخرش من را مقصر نشون میده این کار همیشگیش هست . که آخرش همه چیز را سر من خراب میکنه ترجیح میدم سکوت کنم ولی دیگه اون گیسوی قبلی نباشم.

خیلی دلم گرفته کلی گریه کردم بخاطر بدبختی خودم احساس میکنم روحم رو یکی با چاقو زخمی کرده.

نظرات 6 + ارسال نظر
1371ddd چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 21:59

شما که جزو اون دسته افراد صفر و یکی نیستید؟
ی بدی از شوهر میبینن همه چیز رو سیا فرض میکنن و میان میگن من سنگ هستم ...
دیگه همه چیز تمام !

شما هم ی بار اشتباه دیدید اومدید میگید من سنگی !
به همین زودی! حالا فرض کن شوهرتم به همین زودی سنگ بشه و بهت توجه نکنه!!
زندگی سنگیتون مبارک!

دوست عزیز شما اشتباه برداشت کردید
من منظورم اون زمان بود و منظورم این بود دیگه چیزی ناراحتم نمیکنه و سنگ شدم
عزیزم من که ریز زندگیمو اینجا نمینویسم یه حرفایی جاش تو دل هست که باید همونجا بمونه

1371ddd چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 21:55 http://1371ddd.blogsky.com

....
مسئله این است که شاید طرف خواهر جان یا مادر جان شوهرت بوده
و این رو نباید بهش می گفتی
....

ژیلانوس دوشنبه 5 تیر 1396 ساعت 16:44 http://tilkano.blogsky.com

درود بر بانوی زیبای ایرانی. ....روزت زیبا.. . شادکامی واست آرزو میکنم. ... یه بانوی زیبای ایرانی نباید ناراحت و نگران باشه, میفهمی؟
قوی باش و احساسی برخورد نکن. ....خیلی متاثر شدم از این پستت. ... همسر یعنی همراز. ... تو میتونی روش کارکنی و فرهنگش رو بالا ببری. .. اصلا گاس نمیدونه وظیفه ش چی هس, آره؟

سلام عزیزم
ممنون دوست خوبم، سعی میکنم قوی باشم ولی وقتی همسرم پشتم خالی میکنه احساس تنهایی میکنم.
خیلی تلاش کردم عوض بشو نیست متاسفانه.

فتانه دوشنبه 5 تیر 1396 ساعت 15:57 http://fattaneh69.blogsky.com

الهی غصه نخور....هرکاری یه راهی داره.....
همسر که احتمالا عوض بشو نیس...
بهتره تو دیگه هیچ حرفی رو پیشش نزنی.....
میدونی بنده خدا دست خودشم نیست.....مثل خواهرشوهرت که گفتی یه حرف بهش زدی و اونم رفته گذاشته کف دست طرف

فدات بشم. متاسفانه درست بشو نیست.
خیلی وقته دیگه بهش حرفی نمیزنم ولی اون روز واقعا احتیاج به درددل داشتم که این اشتباه کردم.

دریا دوشنبه 5 تیر 1396 ساعت 15:42

سلام گیسو جون. امروز به طور اتفاقی آمدم وبلاگت و همشو از اول خوندم. راستش مدت خیلی طولانی بودش که وبلاگ خونی نمیکردم و وقتای بیکاری سرم تو تلگرام و اینستا بود. ولی تصمیم دارم دنبالت کنم. امیدوارم سالم شاد باشی و روزای خوبی پیش رو ...

خوش اومدی عزیزم. ممنون که وقت میزاری و اینجا را میخونی.
شما هم سلامت و شاد باشد دوست خوبم

فاطی دوشنبه 5 تیر 1396 ساعت 13:29

نزار کسی سنگت کنه
اینقدر ضعیف نباش که کسی تغیرت بده

عزیزم من خیلی وقته سنگ شدم متاسفانه، خسته ام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.