یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

قهر یا آشتی؟

دیروز که همسر برگشت خونه بهش محل ندادم. طبق معمول حق به جانب بود اومد پیشم نشست شروع کرد به توضیح دادن که قصدم فقط کمک بوده ،که بتونم کاری کنم تو از ناراحتی بیای بیرون گفتم چیزی نشده منم ناراحت نیستم.

تجربه نشون داده که اگه بخام موضوع را کش بدم همسر عصبانی میشه اونوقت دیگه دعوا میشه. ولی واقعا ناراحت بودم اصلا محلش نمیدادم ناهار آوردم و بعدش همسر خابید منم برای خودم تی وی دیدم و وبگردی میکردم .ولی هی خشم من بیشتر و بیشتر میشد. طبق معمول همسر چند بار وسط خاب بیدار شد و صدام کرد عادت همیشگیش هست حتی شبا نمیدونم چرا!!!!

وقتی بیدارشد دید محلش نمیدم دیگه عصبانی شد و با حالت قهر رفت دنبال کاراش .

با طفلکی مامانم هم بحثم شد. تقصیر من بود ولی طفلی شبش زنگ زد از من عذرخواهی کرد واقعا برای خودم متاسفم  اولین بار بود بخاطر حجم عصبانیت چیزی هم نگفتم فقط تلفن را قطع کردم.


شب که همسر برگشت سعی کردم اوضاع به حالت اول برگرده یه چایی دم کردم بردم روی تراس کنار هم نشستیم و فقط درمورد ستاره ها حرف زدیم . همسر دوست نداره درمورد دعوا صحبت کنه.من از قهر کردن خیلی بدم میاد. ترجیح میدم حرف بزنم ولی محبت نکنم.

فعلا هم با همسر در همین حد هستیم. صبح هم وقتی میخاست بره چند بار چشمام باز کردم هر دفه یه کلمه گفت ولی یادم نمیاد چی میگفت. چون دیشب از حجم فکر خابم نمیبرد. هنوز هم حس سنگین ناراحتی رهام نمیکنه.

سعی میکنم با زبان عامیانه بنویسم اگه جایی میبینید لهجه شیرازی قاطیش شده برمن ببخشید. 

نظرات 3 + ارسال نظر
هدیه چهارشنبه 7 تیر 1396 ساعت 18:37 http://madamkameliya.blogsky.con

کامنت این آقا برام خیلی جالب بود
انگار فقط دنبال بهونه هستن که برن سراغ یکی دیگه!
چه روح و اراده ی متزلزلی!!!
هه
مشخصه هیچ درکی از زندگی مشترک و تعهد ندارن!
....
من ناراحتیت رو خیلی خوب درک می کنم و بهت حق میدم
یه سری حرفا و درد دل ها فقط واسه زن و شوهر هست و فقط هم باید توو حریم شخصی بمونه
شاید همسرت بلد نیست، شاید چون تحمل ناراحتیت رو نداره خواسته اینطوری ازت دفاع کنه... شاید....
ولی خب کارشون درست نبود
هرطور که خودت صلاح می دونی و فکر می کنی جواب میده حتما این موضوع رو برای همسرت روشن کن
اینکه مجبور بشی سکوت کنی خب خوب نیست... هر آدمی دوست داره با شریک زندگیش ندار و صمیمی باشه
حتما درست میشه

آره هدیه جون برای خودم هم عجیب بود. من برای دوست داشته شدن نمیجنگم یا همسرم با منه یا نیست اگه قراره با یه روز بی محبتی بزاره بره چه بهتر.
میدونی هدیه جون همسر وقت دعوا اصلا حرف نمیفهمه مجبورم سکوت کنم تا به موقعش بهش بگم کارت اشتباه بوده. هر چند ترجیح میدم دیگه چیزای مهم بهش نگم.

فتانه سه‌شنبه 6 تیر 1396 ساعت 13:02 http://fattaneh69.blogsky.com

از دل مامانت زنگ بزن دربیار گناه داره.....
ماکه اینجا بوق نیستیم .....!
بیا بنویس.....خوبیمونم اینه که همدیگر رو نمیشناسیم و نمیبینیم...

مامانم دیشب زنگ زد منم ازش عذر خاستم.
مرسی که هستین عزیزم
خداراشکر که اینجا هست

سینا سه‌شنبه 6 تیر 1396 ساعت 12:18

اگر بعدا دیدی همسرت خدایی ناکرده جذب جایی شد که محبت دید از کسی شاکی نشو به جز خودت :)

من نگفتم هیچ وقت محبت نمیکنم. فقط چند روزه تا حال روحیم خوب بشه. من نمیتونم مصنوعی خوب باشم قلبم دردمیگیره وقتی به زور کاری میکنم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.