یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

بی توجهی

چرا وقتی غصه میاد توی خونه دیگه بیرون نمیره؟؟؟؟

 یه بغض سخت گلوم گرفته. به شدت هم عصبانیم احساس میکنم همه سلول های بدنم دارن با هم میجنگن.

همیشه همسر دعوا را کش میده یعنی بی توجهی میکنه من واقعا نمیتونم تحمل کنم و باید بریزم توی خودم تا غرورم حفظ بشه ولی تحملش سخته. 

دلم میخاد برم مسافرت یه جایی که بهم خوش بگذره ولی تنها باشم و هیچکس باهام نباشه. مامانم دیشب زنگ زد گفت بعد کنکور داداش کوچیکه میای بریم تهران خونه داداش بزرگه از یه طرف دلم میخاد برم از یه طرف حوصله کسی ندارم دلم میخاد تنهایی برم جایی بدون خانواده، اما همسر اجازه نمیده . 

چرا من اینقدر صبرم کمه کاش طاقت قهر داشتم اونوقت همسر از ترس قهر من بهم بی توجهی نمیکرد. چقدر خوبه ابنجا هست که بنویسم این متن کوتاه که نوشتم حالم خیلی بهتر شد.

همسر نه دست بزن داره و نه بد دهن هست فقط سکوت بی توجهی میکنه که واقعا از هزار تا کتک زدن بدتره چون بدن من دچار استرس شدید میشه و برای یه زن واقعا سخته. 

بعضی وقتا حس میکنم قلبم درد داره باید برم دکتر چون همه عموهام سابقه بیماری قلبی دارن. 

میدونین یه مشکلی که هست خانواده من همشون مشکلاتشون فقط به من میگن، به من هم فشار میاد آخه اگه مشکل مال خودم باشه تحملش راحتره تا اینکه ببینی عزیزت ناراحته واسه من که اینجوریه فکر میکنم قلبم واسه همین اذیت میکنه. برام مهم نیست توی این دنیا وابستگی به چیزی ندارم.


نظرات 2 + ارسال نظر
فتانه پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 00:54 http://fattaneh69.blogsky.com

غصه نخور گیسوی مهربونم....
کم کم برات عادی میشه....منم اولا بااینکه تقصیر همسر بود ،اماطاقت قهر نداشتم و میرفتم عذرخواهی میکردم...
الان پوست کلفت شدم برام مهم نیست....
میگم برو باشگاهی...یه کلاسی چیزی ....حوصلتم سر نمیره....
بعدم اینکه اگه همسر میزاره برو تهران با مامان اینا....خوش میگذره از هیچی که بهتره....

عزیزم خدا کنه منم مثل توبشم و دیگه برام مهم نباشه.
دنبال یه کلاس به درد بخور هستم.
هنوز دو دلم برای رفتن همسرم حرفی نداره.

هدیه چهارشنبه 7 تیر 1396 ساعت 18:30 http://madamkameliya.blogsky.con

حالتو می فهمم عزیزم
سکوت بدترین چیزه.... چون اینجور وقتا ما خانوما بیشتر نیاز به حرف زدن داریم
باهات موافقم، آدم غم خودش رو تحمل میکنه، اما غم عزیزش واسش قابل تحمل نیست
الهی که دلت آروم بگیره و خیلی زود خونه تون پر از عشق و شادی شه

مرسی عزیزم بابت دعای قشنگت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.