یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

نقاب

صبح از خواب بیدار میشم دوش میگیرم با حوله که دور موهام پیچیدم میرم توی آشپزخونه یه لیوان آب میخورم بعدش تدارکات اولیه ناهار میبینم . بعد اگه تمیزکاری باشه انجام میدم بعدش یه کم نت گردی و دوباره آشپزخونه، اینقدر هوا گرمه که حتی به فکرم نمیرسه برم بیرون ....این برنامه تقریبا صبح تا ظهر منه حالا عصرا متفاوت تر هست.

ولی این روزها نمیتونم شاد باشم هرکاری میکنم دلم درد داره وقتی میخندم یه چیزی روی قلبم سنگینی میکنه خوب نیستم بخاطر مشکل خانواده ام .

هر روز یه نقاب میزنم به صورتم و روزم را شروع میکنم. واقعا چقدر دردآوره، اگه در ظاهر هم ناراحت باشی اینقد سنگینی نداره.

وقتی قلبت ناراحته و مجبوری ظاهرت شاد باشه واقعا درد آوره. نمیخام همسر بفهمه من چقدر ضعیفم. البته حق داره میگه روزایی که تو ناراحت بودی برای کی مهم بود، درسته وقتی من ناراحت بودم بقیه کنارم بودن ولی زیاد هم براشون مهم نبود زندگیه خودشون میکردن ولی من نمیتونم. بچه ها ممنون میشم برام دعا کنین مشکل حل بشه و بزرگتر نشه.

نظرات 3 + ارسال نظر
فتانه دوشنبه 12 تیر 1396 ساعت 16:24 http://fattaneh69.blogsky.com

سلام عزیز دلم.....
مرسی گیسوی مهربونم.....
مشکلات زندگی هیچوقت تمومی نداره....
وقتی خانوادت پرجمعیت باشه به مراتب مشکلات هم بیشتره....
منم حس تو رو دارم....آروم میشم وقتی مینویسم....
چقدر خوبه که هستی....

سلام فتانه ی عزیزم
آره هیچ وقت تموم نمیشه و دلم میخاد قوی باشم ولی نیستم
همچنین چقد خوبه که تو دوست خوبم هستی

فتانه یکشنبه 11 تیر 1396 ساعت 01:57 http://fattaneh69.blogsky.com

سلام گیسوی مهربونم......
ناراحت میشم غصه میخوری......
اگه قرار باشه که ماهم مثل بعضی از آدمها بد باشیم که نمیشه...
تو خوب باش، جواب خوبیات و میگیری.....
هیچی مثل خانواده آدم نمیشه.....
ایشالا مشکلاتت رفع بشه.....
بعضی وقتا مهم کنار هم بودنه......
همین که میدونی هستن کافیه....
آدم وقتی تنهاست به چیزهای بد فکر میکنه......
تهران چی شد؟
میگم برو از این حال و هوا دربیای......

فدای تو بشم عزیزم
آره تنهایی همش فکر و خیال میاره
تهران هنوز دو دل هستم دلم نمیاد همسر رو تنها بزارم

خورشید شنبه 10 تیر 1396 ساعت 18:34 http://khorshidd.blogsky.com

عزیز دلم امیدوارم بهترین تقدیر برات رقم بخوره خدا نکنه دلت گرفته باشه،تو نکنه جنوبی این همه گرمه،،،،فقط نگو آره چون مجبور میشی برام قلیه ماهی پست کنی

مرسی عزیزم...استان فارس هستم قلیه نه ولی کلم پلو شیرازی در خدمتم تشریف بیارید قدمتون روچشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.