یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

من و این همه کار؟؟؟

تمام سه شنبه به یک سردرد عجیب گذشت. صبحش که بیدار شدم قرار بود با همسر بریم سیر بخریم. زنگ زدم بهش گفت آماده باش یه ساعت دیگه میام منم آماده شدم و ایشون دوساعت بعد اومدن من دیگه عادت کردم چون براش کار پیش میاد و دست خودش نیست. رفتیم  6 کیلو سیر خریدیم و میخاستیم بریم بقیه خریدا انجام بدیم اینقدر گوشیش زنگ خورد که مجبور شد دوباره بره شرکت، گفتم پس خرید چی؟ ولی دیگه مجبور بود بره. منم یه کم ناراحت شدم اومدم بالا مناظر یه چیزی هم بودم اونم نشد، دوش گرفتم و ناهار درست کردم و از سردرد افتادم . عصر هم بعد از ناهار خابیدم ولی بازم سرم درد داشت. 

شب همسر بهم زنگ زد آماده باش بریم خرید منم زود آماده شدم رفتیم ولی اکثر جاها بسته بود دیگه غوره و یه خورده وسایل دیگه خریدیم و برگشتیم.

دیروز مراسم آبغوره گیری داشتم مقدارش زیاد نبود حاج خانوم بهم گفته بود بگو بیا کمکت ولی من خجالت کشیدم بهش بگم.

دون کردم و گذاشتم روتراس بشورم که حاج خانوم اومد و برام شست و با هم آب گرفتیم . اولین بار بود خودم میگرفتم خیلی خسته شدم کارای خونه هم کنارش بود دیگه مثل جنازه افتادم .

عصر توی گرما برق رفت همسر راحت خابید ولی من محال بود بخابم توی خواب خفه میشدم . دیگه نشستم پست دیروز رو نوشتم . عصر هم خیلی خسته بودم ولی پاشدم خونه رو مرتب کردم و شام هم ماکارونی گذاشتم.

نمیدونم چرا تازگی ها دلم یه غذا میخاد وقتی درست میکنم اصلا نمیتونم بخورم . راستش هیچ وقت فکر نمیکردم از پس خونه داری بربیام ولی خداروشکر درحال پیشرفتم.

عصر داریم میریم خونه مامانم ولی بهشون نگفتم اگه بگم هزارتا زنگ میزنن.

آخر هفته ی خوبی داشته باشید قدر عزیزاتون رو بیشتر بدونید و بهشون سر بزنین.


نظرات 3 + ارسال نظر
خورشید شنبه 17 تیر 1396 ساعت 01:22 http://khorshidd.blogsky.com

خوبی،،،خونه مامانت داره بهت خوش میگذره هیچ خبری ازت نیست

سلام عزیزم، دیشب برگشتیم جای شما خالی....الان پست جدیدمو میزارم ممنون که به یادمی

فرانک جمعه 16 تیر 1396 ساعت 00:34 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

سلام گیسو جونم....
حالت خوبه....
پست جدید نزاشتی....

سلام عزیزم خوبم قربونت برم...الان پست جدید میزارم

فرانک پنج‌شنبه 15 تیر 1396 ساعت 16:55 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

شاید حامله ای خواهری!!!!

نه عزیزم نیستم. دوست داشتم باشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.