یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

لطفا آخر پست رو حتما بخونید و برام کامنت بزارید

دیشب شام برای همسر و داداش سوسیس درست کردم خودم هم یه نصف کوچولو خوردم تا وزنم رو کنترل کنم. براشون از همون شام دوتا ساندویچ درست کروم و گذاشتم یخچال که ببرن با خودشون ، صبح که بیدار شدم همسر هنوز نرفته بود داشت یه لیوان شیر میخورد هرچی بهش گفتم ساندویچ رو ببره گفت من نمیتونم اینو بخورم خیلی بد غذا هست، هر چی تلاش میکنم صبحا زود بیدارشم نمیتونم عادت کردم اینقدری بخابم که مطمعن بشم همسر و داداش رفتن بعد هرکاری میکنم دیگه خابم نمیبره.

امروز آشپزخونه و یخچال و گاز رو حسابی تمیز کردم. کارم که تموم شد صبحونه خوردم و وسطاش ناهار درست کردم، من از شب قبل برنج خیس میکنم بعد صبح زود آبکش میکنم و ساعت یک هم میزارم دم بکشه اینجوری بهتره واگه کاری برام پیش بیاد خیالم از بابت ناهار راحته.

پریشب توی اینستا چند تا خبر بدخوندم که خیلی حالم گرفته شد و خیلی هم ترسیدم از دنیای اطرافم نتیجه اش هم شد شب تب کردن و یه تبخال گنده گوشه لب من.




بچه ها یه کمکی ازتون میخام یک دوستی چند وقت پیش به من زنگ زد و گفت که فهمیده شوهرش داره بهش خیانت میکنه و این خانوم خیلی زیبا هستن و نزدیک ده سال از شوهرش کوچیکتره خیلی دلم سوخت براش و ازمن کمک خواست آخه من چه کمکی میتونم بکنم؟؟؟ فقط ازش خواستم بیشتر به خودش برسه آخه راه دیگه ای به ذهنم نرسید دوستان خواهش میکنم اگه راهی به ذهنتون میرسه کامنت بزارید.ایشون دوتا بچه دارن و قصد جدایی هم ندارن راهی به جز جدایی ممنون میشم .

میخاستم یه پست کامل درمورد دوستم بگم ولی اینقد خودم حالم بد هست ترجیح دادم اول روزانه آروم بنویسم و آخرش از دوستم بگم.

نظرات 6 + ارسال نظر
نازلی دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 14:15 http://www.n-nikan.blogsky.com

شاید بهترین کار این باشه که قبل از هر واکنشی به همسرش با یک مشاور مشورت کنه
چون متاسفانه خیلی وقتها دیده شده با واکنش اولیه خانمها قبح و ترس اقایون ریخته از خیانتشون
درسته دل دوستت مثل چینی بند زده میشه که عمرا با هیچ چیز مثل روزاول نمیشه اما با توجه به اینکه میخواد ادامه بده بهتره حتما با مشاور مشورت کنه

درست میگید وقتی گفته بشه مرد ترسش از بین میره و اینکه بدونه زن ترکش نمیکنه وقیح تر میشه....ممنون عزیزم از راهنماییت

پرفسور خسته جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 14:00 http://porfossor.blogsky.com

آدرس بده تا خودم برم مرده رو خفه کنم! فقط همین به ذهنم می‌رسه.

ممنون از لطفتون

شقایق جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 02:37 http://miss-writer.blog.ir

مردی که به خودش اجازه‌ی خیانت بده، از نظر من غالباً میشه مرد بی ارزش حسابش کرد. خیانت عمل شدیداً مطرودیه. کسی که بتونه همچین کاری کنه، از پس کارای بد دیگه هم ممکنه بتونه بر بیاد و دیگه بهش اعتمادی نیست.
اما درک میکنم اون خانم رو که نتونه طلاق بگیره با دوتا بآه، اما طبیعتاً با موندن توی اون زندگی خودشو نابود می‌کنه. به نظرم راهش اینه یجوری بفهمه ایراد کار چی بوده. شوهرش مرد هوس بازیه به شدت؟ خودش بد رفتاری میکرده که یارو به خودش اجاتزه داده خیانت کنه؟ یا چی؟ اینجوری نمیشه حکم کلی صادر کرد آخه، خیلی پیچیده‌س قضیه.
من اگه بودم فکر میکنم رفتارم اینجور میشد که به شدت یخ میشدم، میفتادم دنبال طلاق و از همه مهمتر ازش انتقام میگرفتم.

آره عزیزم متاسفانه این موضوع مال الان نیست و از اول ازدواجشون بوده الان این عزیز میترسه بچه هاش بفهمن و نتونه دیگه کنترلشون کنه.
نظر من هم اینه که اینجور مردا فقط باید طردشون کنی
ممنون

فرانک جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 01:03 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

سلام گیسوی عزیزم...
خسته نباشی.....
همسر منم خیلی بدغذاست و بیشتر سعی میکنم غذاهایی که دوست داره رو بپزم......
غذاهای جدیدم زیاد میپزم و نظرشو میگه...
اگه خوشش بیاد براش دوباره میدرستم.....

به نظرم مردی که عوضی باشه هیچوقت درست نمیشه....
اگه دنیا زنش به خودش برسه و تیپ بزنه بازم میره سراغ کثافت کاری.....
از اونجایی که قصد جدایی هم نداره بهتره بسوزه و بسازه...
فقط کاری نکنه که شوهرش روش بهش باز بشه ...
همون تو خفا بره گوه کاری کنه.....

سلام عزیزم
متاسفانه این طفلکی همیشه تحمل کرده الان بچه هاش کمی متوجه شدن که باباشون اینجوریه اینم ترسیده کنترل بچه ها از دستش خارج بشه.
اگرنه خودش میگه اصلا این آدم برای من وجود نداره
واقعا درست میگی چون این زن از تظر زیبایی زبان زد هست.

خورشید پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 23:01 http://khorshidd.blogsky.com

بنظر من راهنمایی ش کن ولی نه خودت را قاطی کن و نه برای همسر تعریف کن

چشم عزیزم واقعا کاری ازم برنمیاد.

خانوم f پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 12:49 http://zendegi-berange-nily.blogsky.com/

بنظرم بهش بگین باشوهرش برن یه مشاوره خوووووووب...نه از این الکی ها.وخودشم باشوهرش حرف بزنه بهش بگه میدونم خیانت کردی امامن تووزندگیمودوست دارم بهم بگو چی برات کم بوده که خواستی بایکی دیگه جبران کنی؟؟؟!!!بفهمه دلیلش چی بوده که رفته سراغ یکی دیگه مشکلو حل کنه هرکمبودی بوده وحتمابرن پیش مشاور خوب حتمااا

ممنون عزیزم از راهنماییت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.