یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

من و دلتنگی

این روها خیلی دلتنگم، دلتنگ یه خونه گرم پر از ادم توی عصر پاییزی، دلتنگ نوشیدن چای توی لیوان دسته دار کنار عزیزات دلتنگ شوخی های داداش کوچیکه با مادر نمیدونم چرااینقدر بی طاقت شدم.

همسر میگه برو یکی دو روز بمون میدونم اگه برم بازم بدتر میشم، با این حال بدم که نمیتونم هیچ غذایی بخورم باعث ازارشون میشم.

اما دلم میخاد برم تا یه کم روحیه بگیرم.

این روز ها هیچ میلی به غذا ندارم،از همه غذا ها بدم میاد ، خوشبختانه همسر مجبورم نمیکنه به زور غذا بخورم اگه یکی بهم بگه فلان غذا میخوری حالم به هم میخوره ولی اگه بزارن جلوم راحت میخورم.شدم یه ادم عجیب.به همسر میگم یعنی روزی میرسه که من حالم خب باشه؟

همیشه همسر بدغذا بود ولی من نه. وقتی همسر میگفت نمیتونم فلان غذا بخورم تعجب میکردم فکر میکردم ادا در میاره. یا اگه نصف ساندیچ رو میخورد برام عجیب بد چرا اینقدکم میخوره ولی حالا درک میکنم چون سخت ترین کاردنیا برام غذا خوردن هست از گشنگی ضعف میکنم ولی نمیشه غذا خورد. دلم میخاد برام سرم وصل کنن تا مجبور نباشم حتی اب بخورم.

این روزا میفهمم اینکه حتی غذا خوردن و اشتها داشتن یه نعمت بزرگ هست. 

هنوز نی نی رو حس نمیکنم فقط فکر میکنم مریضم.شبا هزار بار بیدار میشم دلیلش هم نمیدونم چی هست. 

زنعمو یه مشاور معرفی کرده بهم برای زبان نی نی از ۲۰ هفتگی باید یه چیزایی گوش کنم فعلا که زود هست. 

من یه دخترعموی عروسک دارم مامانش تمام توانش  برای تربیتش گذاشته الان ۴ سالشه خیلی راحت جمله انگلیسی میگه البته خودش نمیدونه یه روش خاص یادگیری هست. این عروسک خانوم اینقد مهربون و با مزه هست که واقعا نمیشه دوستش نداشت من با این زنعمو خیلی صمیمی هستم خیلی راهنماییم میکنه.میگه روزی یک ساعت قران گوش کن برای ارامش بچه خوبه، انشاالله بتونم انجام بدم.

کلی حرف داشتم وسطش باذخواهرمتلفنی صحبت کردم از ذهنم پرید.

امیدارم هفته خوبی داشته باشید..


نظرات 6 + ارسال نظر
پیمان چهارشنبه 6 دی 1396 ساعت 17:52 http://serendipity.blog.ir

من هم بی‌اشتهایی رو تجربه کردم.
کاملا اون خط رو درک می‌کنم.

هیچی سلامتی نمیشه

فرانک چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 18:29 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

سلام گیسو جونم ، میگم از این روزهات استفاده کن و بگرد ، نی نی که بیاد همش مشغول اونی...
دلتم برای این روزها تنگ میشه....
همین چندوقت دیگه حالت تهوع داری و بعدشم خوب میشی عزیزم...

فرانک جان اینقد داغونم که هیچ انرژیی برام نمونده ...برام دعا کن خداکنه تا سه ماهگی تموم بشه

فرانک سه‌شنبه 14 آذر 1396 ساعت 23:15 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

سلام گیسوجان...
عید خودت و نی نی مبارک...
ببین کتاب ریحانه بهشتی رو بگیر مطالب خوبی داره

سلام فرانک جون اسمشو شنیدم دیشب خواب دیدم رفتم این کتاب رو خریدم

خورشید یکشنبه 12 آذر 1396 ساعت 15:13 http://khorshidd.blogsky.com

این غذا نخوردنات طبیعی عزیزم
همین طور نوسانات روحیات
از هفته دوازدهم نرمال میشی

هر روز رو‌میشمارم تا بالاخره این سه ماه اول تموم بشه

سو یکشنبه 12 آذر 1396 ساعت 12:57

راستی
پست قبلیو رمز دار کردی
نتونستم جوابتو به نظرم بخونم

اخ ببخشید چون مربوط به خودم نبود رمزی کردم

سو یکشنبه 12 آذر 1396 ساعت 12:56

عزیزم چه حرفای خوبی درمورد بچه زدی
هربارنکته ای به ذهنت میرسه بیابگو شاید بعدن به دردماهم خورد
برو حتما پیش خانوادت
توکه نزدیکی برو
من ۱۲۰۰کیلومتر دورم توجای منم برو حتما
حتی شده ی روزه مثل اونا که تو ی شهرزندگی میکنن باحاله ختما

عزیزم انشاالله هر وقت تصمیم به بچه دار شدن گرفتی اگه سوالی داشتی بپرس چون خیلی از حرفا رو اینجا نمیشه زد
الان خونه مادرم هستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.