یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

سلامتی

تعطیلات هم تموم شد ، امیدوارم سال خوبی برای همه باشه 

دو روز قبل از سیزده بدر، همسر اومد دنبالم برگشتیم خونه، اصلا دلتنگ خونه نبودم از این همه تنهایی فراریم، سیزده هم ما جایی نرفتیم بخاطر شرایط من از صبح خونه مادرشوهر بودیم، عصر برگشتیم خونه،‌اینقد خونه دلگیر بود که دوباره لباس پوشیدیم زدیم بیرون ، همسر گفت بریم خونه خواهر شوهر ، رفتیم اونجا شام هم اونجا بودیم و آخر شب برگشتیم.

وقتی تازه اومده بودم خونه همسر گفت دیگه جایی نرو من تنهایی سختمه، البته همسر هم خونه مادرش میرفته .مادر شوهر و خواهر شوهرمیگفتن که همسرت بدون تو نمیتونه زندگی کنه، غذا نمیخورده و دائم میگفته من آواره شدم خوبه چند روز نبودم قدرم رو بدونه.

من با کوچکترین محبتی از طرف همسر حالم بینهایت خوب میشه انگار بدنم سلول های جدید میسازه خون تازه توی رگ هام جاری میشه. 

این چند ماه آخر سال خیلی بهم بد گذشت، روزایی که اصلا زندگی نکردم ولی ارزش خیلی چیزا رو‌برام بیشتر کرد که مهمترینش سلامتی بود.

تصمیم این هست که اول  برنامه غذایی سالم بنویسم و بر اساس اون آشپزی کنم، هیچ وقت هیچ چیز سنگینی رو جابه جا نکنم،بعد از به دنیا اومدن جوجه برم باشگاه، برای پوستم برم یه دکتر خوب، لباسای رنگی بپوشم به خودم بیشتر برسم ، کمتر نگران باشم، امیدوار باشم به روزای خوب، تا فکر بداومد توی سرم صلوات بفرستم و به چیزای خوب فکر کنم. برای جوجه سی دی زبان سفارش بدم تا انشاالله دو زبانه بشه، کتابای تربیتی بخونم برنامه شکرگزاری هم شروع کنم.

دوستای خوبم قدر سلامتی رو خیلی خیلی بدونید واقعا بزرگترین نعمت هست.

براتون سلامتی و آرامش دل آرزو میکنم...

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 22 فروردین 1397 ساعت 14:11 http://l-r-y.blogsky.com

ایشالا به سلامتی دنیا بیاد

مرسی عزیزم

هدیه جمعه 17 فروردین 1397 ساعت 20:17 http://madamkameliya.blogsky.com

سلام گیسو جان
خدا رو شکر که بهتری
منم خوبم عزیزم
دقیقا درست میگی، ما خانوما خیلی حساسیم و نمی تونیم بی توقع باشیم ولی از اون طرف با کوچک ترین محبت و توجهی حالمون خوب میشه و به زندگی امیدوار میشیم
چه برنامه های خوبی برای خودت گذاشتی، کلی کیف کردم
مواظب خودت باش گلم

سلام عزیز دلم
ممنونم
بعضی وقتا دلم میخاد اینقدر حساس نباشم ولی نمیشه ذاتم اینه
امیدوارم بتونم همشو انجام بدم
فدات بشم

رسیدن جمعه 17 فروردین 1397 ساعت 13:43 http://rozanee.blogsky

موفق و سالم باشی و کنار همسرت خوشبخت

ممنون دوست عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.