یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

کی حال منو میفهمه؟؟؟

فندق یادگرفته چراغ رو روشن و خاموش کنه....

زنگ میزنم به همسر که بهش بگم گوشیش اشغال هست

نیم ساعت بعد دوباره زنگ میزنم دوباره اشغال هست

عجیبه!!!!!

دوباره و دوباره و دوباره....بازم اشغال هست

زنگ میخوره جواب نمیده

میاد خونه میگم اشغال بودی این همه وقت؟؟؟

میگه نه دایورت بودم من میفهمم دروغ میگه

شماره پیدا کردم توی گوشیش

خسته ام 

فندقم

نظرات 3 + ارسال نظر
رهآ دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 19:35 http://rahayei.blogsky.com

خوبی گیسو؟
از فکر و شکی که کردی مطمئنی دختر؟
از صبح که حوندمت همه ش به یادتم ..

خوبم عزیزم...حالا میام مینویسم...ممنون که به یادمی

مینا دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 12:58

عزیزم نگران نباش
واکنش خاصی نشون نده بازم خیلی نامحسوس حواست به همسر باشه و تونستی دوباره چک کن شماره رو هم بردار.
اصلا بد دلت راه نده.بسپار بخدا
فندوقتو ببوس

کاش میشد واکنش نشون نداد....
قربونت

رهآ دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 05:45 http://rahayei.blogsky.com

مناسفانه من میفهمم ...
و الان نمیدونم چی بگم که مرهم بشه برای حالت و دلت ...

هیچ چیز مرهم نمیشه توی این مواقع

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.