یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

بدون پسماند

دور جدیدی از زندگی شروع کردم،برای من لذت بخش هست زندگی بدون پسماند البته سعی میکنم در اون حد هنوز نیستم. فعلا پلاستیک مصرف نمیکنم ،زباله های تر رو توی حیاط خشک میکنم.

خوبی این کار این هست که بینهایت صرفه جو میشی چون تمام تلاشت این هست که زباله تولید نکنی و مسئولیت زباله ات با خودت هست. قدر نعمت های خدا بیشتر میدونی.و یه حس مفید بودن داری ومواظب طبیعت قشنگمون هستیم. زندگی روی یه ریتم کند خیلی قشنگ تنظیم میشه و بهت آرامش میده.امیدوارم ثابت قدم باشم.

دیشب مهمون داشتیم عموی همسر با خانواده البته دورهمی بعد از شام بود خانوم عمو زن خوبی هست حرفای مشترک داریم باهم، من دیشب براشون شربت اماده کرده بودم،شربت رو گذاشته بودم توی فریزر تا حسابی تگری بشه، متاسفانه دندون عمو با خوردن شربت تحریک شد و دندون دردش شروع شد خیلی ناراحت شدم آخه قیافه اش خیلی مظلوم شده بود براش ژل دندون آوردم استفاده کرد ولی خوب نشد. دیگه زودتر رفتن.

پسر خواهر شوهر تصادف کرده با موتور بدجوری زخم و زیلی شده دیشب بعد از رفتن عمو رفتیم یه سر بهشون زدیم و برگشتیم.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.