یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

یادداشت های گیسو

بی نقاب مینویسم...آرامش آرزوی من است.

چون من شاغلم

یادم نمیاد آخرین بار کی اینجا نوشتم . وقتی یه مدت ننویسی دیگه سخته میشه نوشتن.

چند ماهی هست میرم سرکار،روحیه ام خیلی بهتر شده ، قبلا احساس میکردم عمرم داره به بطالت میگذره اما الان حالم بهتره، من دوست دارم همیشه یه چیز جدید یاد بگیرم یه چیزی که منو یه پله بالاتر ببره ....هرچند حقوقی که میگیرم خیلی کم هست اما بهش به چشم یه پله نگاه میکنم.

فندق کوچولوی من دوماه دیگه سه ساله میشه من هر روز کلی بغلش میکنم و میبوسمش تا وقتی بزرگ شد حسرت نخورم که به اندازه کافی بغلش نکردم. چند وقتی هست که شروع کردم از پوشک بگیرمش و بعد یک ماه که هرروز حس میکردم کارم جواب نمیده بالاخره دیشب گفت .....

حال و هوای رابطه دونفره ما خوبتر هست و امیدوارم همین جوری پیش بره و برگردیم به روزایی که حال دلمون واقعا خوب بود .راستش این سرکار رفتن برای من خیلی خوب بود دیگه همه ذهنم درگیر این نیست که چی گفت و در گذشته چه اتفاقی افتاد.

امروز ساعت کاریمون از نه شروع میشه و دوازه خونه هستم ......

عنوان پست منو یاد یکی از بلاگرا میندازه که از دست جاریش همیشه عصبانی بود چون تکه کلامش این بود که چون من شاغلم

نظرات 2 + ارسال نظر
غزل سپید یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 11:49 https://iliata67.blogsky.com/

سلام عزیزم...
خوبه که نوشتین. به سلامتی. واقعا کار کردن گاهی اینجوریه که حس میکنی داری قدمی واسه خودت برمیداری و این باعث میشه خستگی و حتی حقوق کم زیاد به چشم نیاد...
پیشاپیش تولد کوچولوتون مبارک باشهشادی و سلامتیش رو ببینید همیشه.
من همیشه توی دلم شرمنده شما هستم که اونوقتها که تازه زایمان کرده بودم و شما باردار بودین، گفتین از تجربه زایمانم بگم و قرار بود بنویسم اما نشد.
بیشتر برامون بنویسید. حال دلتون همیشه خوب

سلام عزیزم، آره کار واقعا خوبه ولی خب ما هر چیزی که انتخاب میکنیم یه بهایی باید بپردازیم .
ممنون عزیزم بابت تبریکت
اشکال نداره عزیزم خودم هم دیگه فراموش کردم از بس دوران سختی بود بارداری
حال دل شما هم انشاالله همیشه خوش باشه

پیشاگ پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1400 ساعت 11:01

خیلیییی خوشحال شدم نوشتی
باهات به شدت موافقم که کار باعث میشه کمتر به چیزای دیگه فک کنی
چقدم خوبه کارت نیمه وقته
به نظرم خانما همه باید نیمه وقت شاغل باشن ولی مزایا و بیمه سرجاش باشه ( یک عدد پیشاگ پرو )
امیدوارم دونفره هاتون همیشه مستدام باشه
فندوق جان رو هم خدا براتون حفظ کنه

فدات عزیزم
آره واقعا کار خوبه من اینجا بیمه هستم ولی از حقوق راضی نیستم اگه جای بهتر کار پیدا کنم از اینجا میرم.
ممنون عزیزم بابت دعای قشنگت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.